annebe schreef:Je bent er toch om te leren en niet om klakkeloos stellingen aan te nemen?
Inderdaad, maar ook om het paard niet zomaar klakkeloos stelling te laten aannemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schoentje schreef:Ik ben wel benieuwd naar de reactie van je instructrise, ze zal het je niet in dank afnemen dat je de hele uitleg meeneemt naar de les.
Maar als ik dan lees wat ze verder voor een oefeningen met jullie doet, dan is het misschien wel nodig dat haar ogen even geopend worden.
. IkenVin schreef:Vliegende galopwissel (ik rijd L1)
Pony die 2 maanden onder het zadel is moet: travers schouderbinnenwaarts (paard heeft nog veel moeite met aanleuning ruiter rijd ditpaard heeel goed overal doorheen).
Volte 15meter galoperen (met 5 man) en dan bij mars ineens omdraaien en andere galop aannemen.
ff denken of ik nog meer weet.
als een paard niet gesloten wil blijven en doordramt naar voren dat oplossen door alleen nog middendraf te rijden.
verder ga ik nog overnadenken
Dit kan ik ook verkeerd begrepen hebben. Maar zoals ik het begrijp van haar vind ik het niet zo heel gunstig voor de paarden.
Sonja schreef:Maar wat je al eerder schreef, zie quote hieronder, blijft dus ook gewoon bestaan in de lessen?IkenVin schreef:Vliegende galopwissel (ik rijd L1)
Pony die 2 maanden onder het zadel is moet: travers schouderbinnenwaarts (paard heeft nog veel moeite met aanleuning ruiter rijd ditpaard heeel goed overal doorheen).
Volte 15meter galoperen (met 5 man) en dan bij mars ineens omdraaien en andere galop aannemen.
ff denken of ik nog meer weet.
als een paard niet gesloten wil blijven en doordramt naar voren dat oplossen door alleen nog middendraf te rijden.
verder ga ik nog overnadenken
Dit kan ik ook verkeerd begrepen hebben. Maar zoals ik het begrijp van haar vind ik het niet zo heel gunstig voor de paarden.
xx_Irisje schreef:Jammer dat er verder niets uitgekomen is.
Kan je wel op een fijne manier lessen bij haar verder volgen of gaan jullie naar het bestuur?
Een welles nietes discussies lijkt me niet echt een goed gesprek namelijk!