Halshouding, Filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MartiniB

Re: Halshouding, Filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:31

dat die arme dieren nog lucht krijgen is me een raadsle haha

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:59

MartiniB schreef:
dat die arme dieren nog lucht krijgen is me een raadsle haha

Misschien valt dat ook te trainen?? :Y)

We zijn het allemaal wel eens dat het paard in het filmpje te kort in de hals gereden wordt, ongeacht oorzaak.
En ik kan me niet voorstellen dat de TS hier over twijfelde bij het openen van dit topic. Maar wat heeft het voor een nut om dergelijke topics nog te openen, we weten het toch allemaal al dat dit niet correct is??? Maar het blijft natuurlijk leuk om met je vingertje naar een ander te wijzen...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 09:22

Absoluut, maar pas op wanneer er een filmpje van jou van Youtube wordt afgehaald dan mag het ineens niet meer. :n

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 09:35

magda_90 schreef:
Absoluut, maar pas op wanneer er een filmpje van jou van Youtube wordt afgehaald dan mag het ineens niet meer. :n

Als ik niet wil dat mensen over mijn filmpje praten of het bekritiseren dan zet ik het niet online :) Simpel zat.

Maargoed ik denk dat er wel een slotje op dit topic kan want er komen alleen nog maar onnozele reacties waar ik niet om gevraagd heb.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 09:40

Dit filmpje is vermoedelijk gemaakt door een toeschouwer, hoe weet jij zo zeker dat die ruiters weten dat het filmpje op Youtube staat?

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 09:53

magda_90 schreef:
Dit filmpje is vermoedelijk gemaakt door een toeschouwer, hoe weet jij zo zeker dat die ruiters weten dat het filmpje op Youtube staat?

Dat weet ik niet zeker maar daar maak ik me niet druk om. Immers IK kraak hier niets af en vraag om een antwoord op MIJN vraag. En dat sommigen zeggen "Dat weten we allemaal toch allang?!" Leuk voor die mensen, maar niet iedereen is alwetend dus.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:10

Moderatoropmerking:
Even een slotje.
Ook hier weer, blijkt wel duidelijk dat jullie niet normaal kunnen reageren! Erg jammer voor de TS, en de overige mensen die wel een serieuze reactie geplaatst hebben