santana67 schreef:In plaats dat jij meefietst zal ik haar mee laten fietsen zo zit er bij haar absoluut geen druk op en zal ze zien dat er niks aan de hand is en als ze zelf aangeeft dat ze het wel aandurft kun je onderweg wisselen ik zou er zeker geen druk achter zetten ben je straks ook nog een fijne bijrijder kwijt.
zou ik ook doen, ik reed een draver voor iemand anders (ook niet zon dressuur paard
) Zij reed er altijd mee buiten en ik durfde dat niet. Ik ben dus een paar keer mee gegaan op de fiets om te zien wat ze doet buiten. en daarna andersom, zodat als ik niet durfde zij erop kon. Daarna met andere naar buiten gegaan en toen alleen. Nu doe ik niet anders met dat paardje
Iig niet pushen als ze niet durft daar komen alleen maar ongelukken van, de opmerking met gewoon gaan met die banaan vind ik daarom ook niet zo gepast. (ik weet hoe het is om bang te zijn en ook dat paardje doet niks buiten echt super lief!) 

) 
Vraag me af hoe sommige "go with the flow" ruiters het zouden afbrengen op bepaalde dressuurpaarden. Die dieren zijn echt niet braaf geboren. Niet alles is wat het lijkt.