? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eigen kwaal dus
)ilse86 schreef:omdat ik er dan met mijn benen onderuit bungel. dat werkt voor mij niet echt. ik moet wel een beetje houvast hebben. mijn zit is nog niet optimaal, dus dan heb ik te weinig balans voor mezelfeigen kwaal dus
vind het ook wel prettig dat grotere paarden wat meer hals enzo hebben. heb dan iets meer het idee dat ik wat onder me heb.
Lielle schreef:ik heb juist op een klein paard het gevoel dat ik steviger zit. Kan ik mijn benen er nog eens omheen leggen.
Maar dat ligt gewoon aan mijn gebrekkige kunsten om ze bij elkaar te houden. De grote paarden die ik reed/rij waren ook allemaal erg lang. Als ik mijn huidige paard bij elkaar kan rijden, dan kan ik hem echt bijna haaks door de bocht zetten. Maar als je hem uit elkaar laat lopen, dan kan hij bij wijze van spreken amper door een cirkel van 20 m.lovestimba schreef:mijn kwpnr is 1.67,5 ik vind het een mooi maatje het is niet te groot en ook niet te klein want ik ben zelf maar 1.65 dus ik vind het goed.
ik zou geen groter paard nemen omdat het me niet handig lijkt met rijden en buiteritten
dit heb ik nog nooit gehoord... of ben je bang dat je met je hoofd in de bomen/takken blijft steken