Libera schreef:Bij een halve ophouding gebruik je toch ook gewoon je been en gewicht?
Alleen?????
Dat zijn de eerste hulpen.
Maar als er meer niet gebeurd wat dan??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zodra ik weer een beetje fit ben, kan HET beginnen. Zal de nietmindergeleerde heer FaberSmid dienst doen als uw secondant? Brengt Hij uw geloofsbrieven over? Ik moet mij immers overtuigen of U wel satisfaktionsfähig bent.Kadankovitch schreef:Geachte Libera,
Als kort antwoord op Uw opmerking. U merkt op dat het lijkt dat iedereen het anders doet, tenminste indien ik U juist gegrepen hebt. Dat heb ik eerder in dit topic ook al gesteld en daarvoor een paar redenen gegeven. Anders gezegt: Ik ben het met U eens. Maar daarvoor hoeven die verschillende benaderingen niet fout te zijn.
Kadankovitch schreef:Geachte Libera,
Als kort antwoord op Uw opmerking. U merkt op dat het lijkt dat iedereen het anders doet, tenminste indien ik U juist gegrepen hebt. Dat heb ik eerder in dit topic ook al gesteld en daarvoor een paar redenen gegeven. Anders gezegt: Ik ben het met U eens. Maar daarvoor hoeven die verschillende benaderingen niet fout te zijn.
Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar de uitleg van Modie. Ik geef later uileg hoe ik het doe. Mijn vraag aan U, Modie, is geen 'valstrik', een kans om U tegen te spreken, maar zie het als volslagen onbegrip van mijn kant zonder onwil om uw benadering te willen begrijpen.
Hier denken wij dan hetzelfde over, wat niet zal verbazen.
Zeerweledelhooggeleerde heer Professor,
Mijn wijze moeder heeft mij nog zo gewaarschuwd op te letten met wie te duelleren. Niet iedereen verstaat dezen schoonen konst. Tenminste ik interpreteer uw opmerking als een uitdaging tot een duel. Dan dien ik U toch te beleren. Elke duellant gebruikt slechts één degen!!!! Dus men slijpt geen degenS (meervoud) voor één duel. Het zou trouwens in het geheel niet mijn bedoeling U, of wie dan ook, zolang te laten spartelen totdat zijn degen bot wordt. Dit is volstrekt in strijd met mijn dierliefde. Ik zal trachten U niet te lang te laten lijden. Zodra ik weer een beetje fit ben, kan HET beginnen. Zal de nietmindergeleerde heer FaberSmid dienst doen als uw secondant? Brengt Hij uw geloofsbrieven over? Ik moet mij immers overtuigen of U wel satisfaktionsfähig bent.
Ik zal u beide heren dienst doen als secondant.
Met vriendelijke groet,
Kadankovitch
ZO MAAR NIET!
!
!
!
!
! U kunt maar één Heer dienen. Gaat hene en vraagt uw Zeeredel en Hoogwelgeleerde Heer Professor om vergiffenis voor deze 'faut pas'. U mag blij wezen dat mijn secondant zo'n edelmoedig en zachtzinnig mens is (en overigens flauw valt bij het zien van bloed), anders zou het slecht met U vergaan!Kadankovitch schreef:Ho maar, Ho, waarde niet minder geleerde heer FaberSmid, DAT GAATZO MAAR NIET!
!
!
!
!
! U kunt maar één Heer dienen. Gaat hene en vraagt uw Zeeredel en Hoogwelgeleerde Heer Professor om vergiffenis voor deze 'faut pas'. U mag blij wezen dat mijn secondant zo'n edelmoedig en zachtzinnig mens is (en overigens flauw valt bij het zien van bloed), anders zou het slecht met U vergaan!
Met vriendelijk en vergevingsgezinde groet,
Kadankovitch
Kadankovitch schreef:Geachte Libera,
Als kort antwoord op Uw opmerking. U merkt op dat het lijkt dat iedereen het anders doet, tenminste indien ik U juist gegrepen hebt. Dat heb ik eerder in dit topic ook al gesteld en daarvoor een paar redenen gegeven. Anders gezegt: Ik ben het met U eens. Maar daarvoor hoeven die verschillende benaderingen Piet fout te zijn.
Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar de uitleg van Modie. Ik geef later uileg hoe ik het doe. Mijn vraag aan U, Modie, is geen 'valstrik', een kans om U tegen te spreken, maar zie het als volslagen onbegrip van mijn kant zonder onwil om uw benadering te willen begrijpen.
Zeerweledelhooggeleerde heer Professor,
Mijn wijze moeder heeft mij nog zo gewaarschuwd op te letten met wie te duelleren. Piet iedereen verstaat dezen schoonen konst. Tenminste ik interpreteer uw opmerking als een uitdaging tot een duel. Dan dien ik U toch te beleren. Elke duellant gebruikt slechts één degen!!!! Dus men slijpt geen degenS (meervoud) voor één duel. Het zou trouwens in het geheel Piet mijn bedoeling U, of wie dan ook, zolang te laten spartelen totdat zijn degen bot wordt. Dit is volstrekt in strijd met mijn dierliefde. Ik zal trachten U Piet te lang te laten lijden. Zodra ik weer een beetje fit ben, kan HET beginnen. Zal de nietmindergeleerde heer FaberSmid dienst doen als uw secondant? Brengt Hij uw geloofsbrieven over? Ik moet mij immers overtuigen of U wel satisfaktionsfähig bent.
Met vriendelijke groet,
Kadankovitch