Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 13:32

Frats schreef:
Tja wat je presteren nomet. Een paard op een zo onnatuurlijk mogelijke manier te laten lopen. Het kan een manier van trainen zijn. Maar is het verantwoord. Daar zou naar gekeken moeten worden door mensen die echt verstand van hebben. Sjef zal het uitgedacht hebben en het op een bepaalde manier doen. (misschien wel een goed?) Waar hij ook rekening mee moet houden is dat er mensen zijn die het na doen.
Mensen die niet weten wat ze doen en daardoor veel schade kunnen veroorzaken.

Uw denkwijze is begrijpelijk, maar waar dit topic niet over gaat.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:32

Maar dat hebben we al verteld maar blijkbaar wil je dat niet horen ofzo.. Jij wilt wat anders horen en wij weten niet wat...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:33

Dat is het probleem niet, ik (en met mij meerderen) snap niet waarom het hoefsmid-zijn daar aan toe moet worden gevoegd. Dat maakt het feit dat je het wilt weten niet anders dan wanneer je een springruiter of een vuilnisman zou zijn..

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 13:35

Janine1990 schreef:
Als je 'm goed opzet wel ja, heb je vroeger wel goed opgelet bij Nederlands? Daar leerden wij in ieder geval discussieren.

Neemt u mijn Nederlands niet kwalijk, ben internationaal buitenlands opgegroeid en opgevoed.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:36

Ik vind het toch ook wel een probleem dat we niet weten waar hij heen wil met zijn 'discussie'... Dat hij het wil weten omdat hij hoefsmid is snap ik ook niet helemaal hoor.. Maar dat vind ik minder storend ;) Wil de insteek van dit topic wel eens weten aangezien hij niet tevreden is met de antwoorden tot nu toe gegeven...

Liselot

Re: Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:38

ik vind het best grappig dat we inmiddels al 3 pagina's verder zijn, maar nog steeds niet weten waar het over gaat :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:39

FaberSmid schreef:
Janine1990 schreef:
Als je 'm goed opzet wel ja, heb je vroeger wel goed opgelet bij Nederlands? Daar leerden wij in ieder geval discussieren.

Neemt u mijn Nederlands niet kwalijk, ben internationaal buitenlands opgegroeid en opgevoed.

Dan vind ik je nederlands wel goed, als ik eerlijk ben.
Maar alsjeblieft, zeg gewoon Je en Jij hier... We zijn allemaal bokkers ;)

Maar ik neem aan dat je sowieso op school het vak discussieren wel hebt gehad?
Wij hebben op school (ééntalig onderwijs) zelfs in het engels moeten discussieren.. ;)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:39

Billy schreef:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, wat heb jij op rijkunstig gebied gepresteerd?
Trouwens, even googelen en je weet wat Janssen gedaan heeft....

Als je dat wil weten vraag je aan de mods of je daar een topic over mag starten.
FaberSmid zal je zeker terwille zijn...

Persoonlijk is het een opsteker de biografie http://www.bokt.nl/wiki/Sjef_Janssen te lezen.
1. In 18 jaar van geintresseerde tot Z ruiter op nationaal niveau.
Dat geeft mij hoop op vorderingen in mijn toekomst.

2. Het "systeem" Sjef, wat op bokt te veel mensen uit hun vel laat springen en altijd eindigt in welles nietus over hyperflectie.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:40

Google is Uw vriend ;)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:46

Billy schreef:
Natuurlijk is het bedoeld als belediging. Je probeert Janssen onderuit te halen.
Op zijn prestaties kan dat niet, dus probeer je het heel kinderachtig op een andere manier.
Maar mag ik vragen wat jij gepresteerd hebt op rijkunstig gebied?
En was jouw vader ook profwielrenner dat je Sjef zn vader erbij moet halen?
Of is dat een onderdeel van je frustratie?

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Ik lees vaker je topics en/of inbreng op andermans topics en de rode draad die ik daarin zie is dat je veel vragen afvuurt zonder voldoende je eigen mening te delen, weinig schrijft over je motivatie waarom je bepaalde topics start en vragen die gesteld worden m.b.t. je eigen prestaties/ervaring negeert.

Ik zou zeggen stop met de politieke correcte toon en vertel eerlijk wat je intenties zijn en geef ook antwoord op de vragen die jou gesteld worden. Misschien komen we ook daadwerkelijk op een punt die iets meer diepgang bied dan dit.

Angela_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:53

heb de 3 pagina's gelezen, maar ben ik nou zo :o? dat ik niet snap waar dit overgaat en waar je naar toe wilt met dit topic?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:56

oh ik denk dat ik wel weet wat de intenties van FS zijn: nl. proberen zoveel mogelijk mensen ervan proberen te overtuigen dat de trainingsmethode van Sjef Jansen, de Hollandse School, het LDR etc gewoon slecht is voor het paard.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:56

ik ook nog steeds niet hoor haha...

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:59

Citaat:
1984: Europees Kampioenschap in Aken, brons met het team en 8e individueel met Oron

Dat was toch in 1983 in 1984 waren de Olympische spelen in Los Angeles??

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:00

Beetje jammer dat FS zelf niet meer reageerd want zo komen we er natuurlijk nooit achter waar hij heen wil... Al denk ik hetzelfde als aslo

Jelle6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:01

ooit eerder een topic geweest waar ze er zo lang over hebben gedaan om te achter te komen wat de bedoeling van het topic is := ??

Angela_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:05

waarom zou hij ons ervan willen overtuigen dat het slecht voor het paard is? :o?

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:24

slokkie schreef:
2. Het "systeem" Sjef, wat op bokt te veel mensen uit hun vel laat springen en altijd eindigt in welles nietus over hyperflectie.

Wat dat betreft hier zijn laatste prestatie, bravo! :r
http://www.youtube.com/watch?v=8hIXGiV4 ... rofilepage

En verder interesseert het me geen moer wat die man al dan niet op een paard heeft gedaan. Ik hoop dat hij zo snel als enigszins mogelijk is uit de paardenwereld verwijderd wordt.
Laatst bijgewerkt door Ruga op 24-10-09 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:25

En over die prestatie's ging het dus niet :Y)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 14:49

Bramasole schreef:
Billy schreef:
Natuurlijk is het bedoeld als belediging. Je probeert Janssen onderuit te halen.
Op zijn prestaties kan dat niet, dus probeer je het heel kinderachtig op een andere manier.
Maar mag ik vragen wat jij gepresteerd hebt op rijkunstig gebied?
En was jouw vader ook profwielrenner dat je Sjef zn vader erbij moet halen?
Of is dat een onderdeel van je frustratie?

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Ik lees vaker je topics en/of inbreng op andermans topics en de rode draad die ik daarin zie is dat je veel vragen afvuurt zonder voldoende je eigen mening te delen, weinig schrijft over je motivatie waarom je bepaalde topics start en vragen die gesteld worden m.b.t. je eigen prestaties/ervaring negeert.

Ik zou zeggen stop met de politieke correcte toon en vertel eerlijk wat je intenties zijn en geef ook antwoord op de vragen die jou gesteld worden. Misschien komen we ook daadwerkelijk op een punt die iets meer diepgang bied dan dit.

U beide gaan off topic, over frustratie gesproken. Moet u beide wel dwars zitten wat ik schrijf?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 14:51

aslo schreef:
oh ik denk dat ik wel weet wat de intenties van FS zijn: nl. proberen zoveel mogelijk mensen ervan proberen te overtuigen dat de trainingsmethode van Sjef Jansen, de Hollandse School, het LDR etc gewoon slecht is voor het paard.

Verkeerde conclusie en topic.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:55

Mogen we een hint ? ..

Angela_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 15:02

Waar doel je precies op FabeSmid?

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 15:06

Jeetje hoe bedoel je er om heen kletsen!

Get to point!

Waar wil je naar toe in dit topic ts?

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 15:15

Bandida schreef:
slokkie schreef:

Wat dat betreft hier zijn laatste prestatie, bravo! :r
http://www.youtube.com/watch?v=8hIXGiV4 ... rofilepage

Als dit product uit zijn systeem komt kan ik mezelf er niet blij mee maken.
Maar het doel van de hogere dressuur is mij net zo duidelijk als de mister of miss universe competitie.
Al dan niet te min is het een oefening die het product bodybuilder paard goed schijnt te los te maken.
Met nadruk "het product paard" want over de psyche van de oefening kan ik niets zeggen.
Als oefening voor een normaal paard bij normaal gebruik zie ik er niets ter verbetering in.