KiWiKo schreef:Anoniem schreef:dat slaat nergens op, want mn paard gebruikt wel degelijk de achterhand, maar ze loopt wel in een ongedwonge houding ja!
het is gewoon een discussie in t a;gemeen en niet op een bepaalde ruiter of paard
en er zijn wel degelijk mensen die wel een aantal keer per week zo hun paard trainen hoor.....niet iedereen heeft dezelfde traings methode....
ik rijd mn paard ook niet elke dag lang niet zelfs..
maar dat neemt niet weg dat er na elke sprong een giga gewicht op de voorbenen land! En dat word niet belastender gevonden dan een uurtje rondhobbelen waarbij hij 10 % meer van zn eige gewich mee draagt op de voorhand, zoals hij zelf al op de voorhand loopt iedereen paard loopt 3 kwart op de voorhand
nee..... hoe lief ik je ook vind, en hoe aardig en leuk dan ook.........
maar jouw paard komt niet in de buurt van enige verzameling whatsoever........ het is leuk, en het is aardig.......... maar het komt niet in de buurt van correct. Sorrie
ik wil haar ook helemaal nit dresuur correct rijden, maar ze gebruikt wel degelijk de achterhand, maar dat is niet de insteek van deze discussie. En ga ook niet perosoonlijk op MIJN paard verder het gaat over t algemeen
en nu ben ik gtst kijken