Een stukje gekopieerd..
Citaat:
Onze jarenlange ervaring leerde ons dat hoefkatrolontsteking en kreupelheid BIJNA altijd het gevolg zijn van een verkeerde training
Ik les zelf al een tijdje via zijn methode en regelmatig is Antoine zelf ook aanwezig. Ik kan heel goed begrijpen dat mensen huilend op hun paard zitten bij hem, want ja hij verteld en zegt heel hard dat je je paard zelf naar de hum hum heb gereden, en dat is niet leuk om te horen. Sommige mensen die dit te horen krijgen zien hem nooit meer terug omdat ze dat niet willen horen, je denkt als paardeneigenaar dat je goed bezig bent tot dat iemand je op de feiten wijst en blijkt dat je zelf mede schuldig bent aan de problemen. Of dat nou door ADB wordt gezegd of iemand anders (er leiden meerdere wegen naar Rome) maakt geen verschil vindt ik, als diegene maar weet waar hij/zij me bezig is en over praat

Antoine pretendeerd juist dat er heel vaak verkeerd getraind wordt en dat dat ten kosten gaat van het paard.
Ik zelf vindt het een hele fijne man om mee te trainen en mee te praten, omdat hij eerlijk is naar het paard toe en niet alleen maar kijkt naar hoe het plaatje eruit ziet.
@Knollentuin Zijn trainers/instructeurs volgen niet even een cursusje van een paar dagen. De mensen die hij opleidt moeten verschillende certificaten halen en niveau's bereiken om uberhaupt les te mogen geven hier in of probleem paarden te helpen. Daar naast blijven de mensen die hij heeft opgeleid en die les geven hierin wekelijks trainen bij hem.
Dat wat je zegt over een bijdragen afdragen is echt completen onzin.
Mochten er mensen nieuwsgierig zijn, zijn jullie hierbij van harte uitgenodigd om eens zelf een kijkje te komen nemen of met Antoine zelf eens te spreken.
http://www.stalmireille.nl