Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
superwoman schreef:nynke1995 schreef:Dan kennen jullie Cheyenne nog niet:P echt waar geloof me ze is heel apart ! maar HEEL leuk..
Het gaat hier niet zo zeer om de pony, maar wel om je uitleg over je manier van doen en rijden -
Daaruit blijkt dat jij het niet begrijpt hoe het werkt.
De pony de schuld geven is er 1 van
nynke1995 schreef:Ach ja, droom lekker verder en ga iemand anders uitschelden voor penny ofzo
Mientjeuh schreef:nynke1995 schreef:Ach ja, droom lekker verder en ga iemand anders uitschelden voor penny ofzo
Je begrijpt het hele systeem van aan de teugel lopen gewoon niet. Je pony moet eerst zijn achterhand gaan gebruiken en die onder de massa plaatsen. Pas dan, als hij mooi draagt en ontspannen loopt met een fijne aanleuning zal hij aan de teugel KUNNEN gaan lopen. Eerder dan dat gaat dat niet. Je pony moet de achterhand onder plaatsen en zijn rug loslaten. Wat jij met die touwen doet is hoogstens in de krul trekken, want aan de teugel lopen houdt ontspanning, een gedragen achterhand en losse rug in. 3 dingen die je onmogelijk kan bereiken als je pony door touwen "aan de teugel" wordt getrokken.
, hij was in zijn jonge jaren jockey geweest.
, hij danste nog net niet, en niks in de mond trekken of touwtjes, gewoon rijden.
.Femke16 schreef:Ik denk dat het niet veel zin heeft om nynke van 14 jaar wat bij te brengen. Zij weet het zoveel beter. Dus wie zijn wij? En inderdaad, misschien hopenlijk voor een andere keer bekijkt ze het anders, maar wat gebeurt is is gebeurt. Ik heb in mijn jongeRE jaren ook wel eens iets doms gedaan. Achteraf natuurlijk spijt maar terug kan je het niet keren. Waren er toen maar mensen die hadden gezegd dat het echt niet kon!! Alleen dan was het bij mij uit dommieteiten van mezelf en niet door instructie :S
nynke1995 schreef:Ik geef haar helemaal nergens de schuld van nouja oke wel een beetje, maar waarom reageren jullie zo heftig ipv die anderen die erop reaagerden zoals miss-DJs en Dancie? Kijk nog 1x:
Toen we haar kochten liep ze aan de teugel, alleen toen ik haar ging berijden deed ik dat niet, toen ik beter was geworden wel alleen het lukte gewoon niet ook bij niemand anders omdat ze zo sterk was en gewoon geen zin had om aan de teugel te lopen.dus toen hebben we deze manier gebruikt om haar daar te krijgen en dat is gelukt.
Mientjeuh schreef:Femke16 schreef:Ik denk dat het niet veel zin heeft om nynke van 14 jaar wat bij te brengen. Zij weet het zoveel beter. Dus wie zijn wij?
Precies. Iedereen heeft wel eens iets stoms gedaan bij gebrek aan beter weten of de juiste kennis. En later denk je inderdaad "was er op dat moment maar iemand die mij had gezegd dat het anders moest en dit niet juist was". Maar wij proberen net die personen te zijn die haar zeggen dat het anders moet en de
nynke1995 schreef:Maar het heeft nu ook geen nu meer want het is al OPGELOST