Ik rijd dan gewoon wanneer het mij uitkomt, met 5 is het anders niet te doen. De wedstrijden gaan overdag ook gewoon door, waarom de trainingen dan 's avonds/ochtends doen, stel je moet om 2 uur starten weet je paard het ook niet meer. Trainen in de koelte en wedstrijd in de hitte
elady
Geplaatst: 16-07-09 09:30
Ik rijd gewoon 's ochtends vroeg of rond 8 uur, maar stap wat meer tussendoor om op adem te komen (zowel het paard als ik )
xxappiexx
Geplaatst: 16-07-09 11:13
Pas als het echt benauwd is ga ik niet midden overdag rijden, alleen heel vroeg in de ochtend. Dat moet ik eigenlijk toch wel met goed weer omdat we anders lek gestoken worden door de dazen.
Vandaag heb ik gewoon 's middags gereden. Het was ook niet echt extreem warm. Wel heb ik haar lekker afgespoten. Als het echt warm wordt ga ik of heel vroeg of pas 's avonds. Hoogstwaarschijnlijk wordt ze dan ook gewoon afgespoten, vindt ze gewoon lekker
ik probeer dan zoveel mogelijk savonds te rijden en doe lekker relaxet en rustig aan. Na het rijden krijgt ze altijd een douche voor ze weer de wei opgaat
Mjay
Geplaatst: 04-08-09 23:15
ik rij gewoon desnoods savonds of smorgens als het echt heel warm is... ik laat mn pony niet graag niks doen.... 1 dag in de week moet kunnen maar meer... dat probeer ik echt te voorkomen