Ik vind pony's en kleine paarden meestal leuker, al moet ik zeggen dat ik het destijds (ik was toen 15) wel raar vond, ik was toen grote paarden gewend. Maar één rit en ik was verkocht! Oordeel zelf maar hoe het eruit ziet: FOTO.Mijn jonge draver is nog even doorgegroeid nadat ik hem kocht en is nu 1.58, dat vind ik nog wel een prima maatje.
In de endurance (onze sport) en western is het trouwens heel normaal dat volwassen mensen op paarden <1.60 rijden, daar kijkt niemand raar van op. En in de rest van de wereld zijn de paardjes ook maar zelden boven de 1.55. Maar hier in het Westen "hoor" je als volwassene nu eenmaal op een kasteel van een paard te rijden...

) maar ik heb gewoon moeite om zo´n lang log paard bij elkaar te rijden.
] en imiddels weer pony ruiter.
starten daar doen we niet aan
. Liever wel breed omdat mijn benen erg lang zijn, maar op een pony zit ik beter in evenwicht dan op een paard, dan duikel ik steeds voorover
) maar (buiten) rijden gaat prima, hij vind het geweldig en het zit heerlijk, dat de combinatie er niet mooi uit ziet is dan jammer, het gaat en we hebben er beide duidelijk plezier in dus dat telt het meest
. Zo af en toe een groot paard is leuk, maar dan wel van een ander, niet voor mezelf. Geef mij maar welsh of een leuke (kleine) koudbloed
.