Ik ga mee met de meesten hier, dat het een combi is van beiden met de nadruk op gevoel. Ik merk dit aan mezelf, ik ben echt een denker en zit daardoor mezelf vaak in de weg met rijden omdat ik vaak zoveel denk dat er dan geen ruimte meer is om te voelen en te doen. Mijn paard houdt me gelukkig altijd een spiegel voor, als ik namelijk in mijn eigen valkuil trap dan merk ik gelijk dat het rijden niet zo gaat als ik zou willen. Ik moet dan echt bij mezelf bewust een knop omzetten. Is moeilijk maar gelukkig lukt het steeds beter en kan ik ook steeds langer in de gevoelsmodus blijven staan. Als het me trouwens niet lukt om de knop te vinden blijf ik maar denken "waarom lukt(e) het nou niet". Enige wat dan nog helpt is om even tussendoor met een lang teugeltje te draven. Anders word ik gek van mezelf en mijn paard van mij. Krijg ik het gevoel dan nog niet te pakken, stap ik uit. Lukt het wel dan pak mijn paard op en rijd weer verder.
Ik besteed trouwens bewust niet teveel tijd meer aan analyseren waarom iets wel of niet lukt(e) omdat ik anders uren kan blijven hangen in nadenken hierover. In de auto of op de fiets op weg naar huis mag ik nadenken, hierna is het klaar. In 99 % van de gevallen weet ik toch wel dat iets niet gelukt is omdat ik teveel in het denken en te weinig in het voelen en doen zat.