AnnemiekvM schreef:Dat ga ik zeker aandragen. Even wat moed bij elkaar rapen en haar dan toch aanspreken. Maar ben er niet zo goed in helaas. Maar vind het eigenlijk mijn verantwoordelijkheid om voor het paard op te komen, dus dat ga ik wel proberen.
Jij bent niet verantwoordelijk voor dat paard, waar haal je het idee vandaan. Het is niet jouw paard, niet mee bemoeien. Jij gaat haar "adviseren"? Als ik die vrouw was en een bemoeial van half mijn leeftijd kwam me de les lezen zou ik zo iemand alleen maar uitlachen, en niet omdat het leuk is om op een kreupel paard te rijden maar omdat het jeukend irritant is als mensen ongevraagd en ongewenst commentaar geven. Je hebt haar er al over aangesproken, ze weet hoe jij erover denkt, klaar. Verder vind ik dat je wel heel negatief doet over de instructrice van deze dame, blijf je steeds maar roepen dat zij een keer gezegd heeft dat ze een paard heeft om op te rijden en is het beeld dat je schetst nogal eenzijdig. Zou er misschien iets persoonlijks meespelen ts?
Het is heel nobel dat je je voor het paard wil inspannen maar laat het nou rusten, je kunt toch niks, en door je op te winden verbeter je niks aan zijn situatie. Sommige mensen willen het niet zien, jammer dan, niks aan te doen.