quintusgl schreef:Dat is wat ik bedoelde in mijn 1e post
Oh, dat had ik nog niet eens gelezen

Maar als ik zie hoe er weer toegehapt wordt n.a.v. dit topic (die reacties alleen al op pag. 1), tja, dan heb ik er een hard hoofd in, hoor.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onassa schreef:Ik vind de topic titel al zo "aanvallent" laat ik maar zeggen, en dan bedoel ik vooral dat (de waarheid!) nogal storent.
Het lijkt er daardoor erg op dat bitloos rijden de waarheid, dus het enige juiste is en daar kan ik me behoorlijk aan ergeren, dat opplakken wat bepaalde mensen vinden dat moet.
Ik vind trouwens die tweede foto er helemaal niet zo onvriendelijk uitzien hoor.
Hij geeft een teken en het paard doet wat er van hem gevraagt word, wat is daar zo erg aan??
Mindfields schreef:Wat grappig weer he dit.
Toen ik een paar maanden geleden ergens in een topic over hem zei dat hij in werkelijkheid helemaal niet zo is als hij naar buiten doet voorkomen, werd ik door een mod teruggefloten en werd ik aan alle kanten aangevallen dat ik zat te rellen.
Ik zei het niet voor niks hoor toen. Maargoed.
suleilitha schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat deze man zich naar buiten toe als zijnde bitloos profileert, just for the money and not at least for the show.
suleilitha schreef:Grappig, dat verhaaltje dat hij te goed werd en zijn eigen weg is ingeslagen heb ik al honderd keer gelezen, maar ik ben wel benieuwd wat de Pat Parellie-versie zou inhouden
Bandida schreef:suleilitha schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat deze man zich naar buiten toe als zijnde bitloos profileert, just for the money and not at least for the show.
Nou, voor het geld hoeft hij het niet te doen. Volgens mij is eigen prestige de enige drijfveer voor de website en de online 'school' van zijn vrouw.
Hij komt zelf uit de klassieke circusdressuur en weet dus prima hoe je in vrijheid een paard kunstjes aanleert (niet anders als aan een geit of een kameel). Dat hij met die kennis een beeld kan produceren wat de meeste mensen aan hogeschool dressuur doet denken bewijst eens te meer dat dat ook maar aangeleerde kunstjes zijn. Met natuur, gymnastiek of rijkunst hebben geen van beiden iets te maken.
Wendy schreef:Laatst samen met een medebokker voor de lol o.a. een DVD van nevzorov bekeken. Daarin leek het voor ons ook al vrij duidelijk dat hij idd een circus achtergrond heeft. Hoe kom je aan deze kennis?