Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik kan momenteel niet rijden.
Onze binnerijbaan heeft een Eb en vloed bodem en is dus stijf bevroren.
Wel gesleept en dus vlak maar echt rijden doe ik er niet in. Hoogsten wat stappen aan de hand. Wil geen blessures riskeren.
Longeerbaan is redelijk begaanbaar. Bovenlaag is los, onderlaag wel iets hard dus paarden hebben weinig grip. Kan dus ook niet echt gek in worden gedaan.
Lopen, wandelen buiten op straat is hier onmogelijk nu, de wegen zijn spekglad door het opgevroren en aangereden sneeuw.
Met de trailer weg kan ik niet want heb een onlaadbaar paard...
Wel komt ze er dagelijks even uit. Nu ook weer niet zo lang anders krijgt ze klompen onder haar ijzers wat weer blessure vehogend werkt natuurlijk.
*zucht* ik wou dit weer nu weer eens voorbij was....

. Verder niks doen, een beetje poetsen. (heb trouwens geen eigen pony, maar vz pony)

Eén voordeel, er kunnen prachtige foto's gemaakt worden. Blijkt dat mijn camara,, zoek is.. Heerlijk..

koe_x schreef:Ik had een vraagje, omdat ik bijna ieder dag naar Lierop toe ga en dat is 40 min. rijden.
Doen jullie dat ook?
Wat doen jullie met dit vervelende weer??
-Rijden jullie?
Nee, kan niet omdat de grond te hard is
-Gaan jullie nu op wedstrijd??
Dat doe ik sowieso niet....
-Of longeren jullie nu?
Nee, grondprobleem....
-Of zetten jullie ze in de wei??
Ze staan 24/7 in de wei
-Of rijden jullie nu minder/meer dan normaal?
Niet dus...
-Of doen jullie helemaal niks?
Ik wandel af en toe een stukje, gewoon aan de hand.
Als jullie wel wat doen;
-Is dat thuis?
nee
-Of is het ver van jullie vandaan?? (hoelang jullie er over doen om daar te komen.)
Ook niet ver, 15 minuutjes fietsen, 5 minuutjes met de auto.
Of doen jullie nog iets anders??
Beetje wandelen en lekker kroelen, maar verder hebben ze gewoon lekker vakantie nu. Kan ook geen kwaad toch?
Ik wil eigenlijk gewoon weten wat jullie doen met dit vervelende weer.....
Nouja niks nuttigs dus
Alvast bedankt voor de reacties!!
Graag gedaan.
_BLOEMPOTJE schreef:Loveable; kan hij niet op de wei dan?
De wei is hard, maar dat hebben ze zelf wel door
Bij ons op stal staan genoeg drukke pony's maar na 3 bokken hadden ze wel door dat ze voorzichtig moesten zijn