1: mensen die te dik zijn (boven de 70 kilo) hebben dat aan zichzelf te danken omdat ze de hele dag taartjes eten. Iedereen kan gewoon maat 36 hebben, hebben de mensen met maat 36 allemaal ook heel hard voor moeten werken..
2: deze dikkerds moeten ophouden met paardrijden want de schade en pijn die ze hun paarden berokkenen, (moeilijk meetbaar maar toch) is onacceptabel.
3: dikkerds moeten of allemaal 15 kilo afvallen, aangezien je maat 36 moet hebben om te mogen paardrijden en als dat niet lukt moeten ze maar hun paard laten grasmaaien of anders verkopen.
4: Halflingers en Fjorden zijn kinderpoownies, 65 is het maximum (eens kijken wat een viking met wapenrusting weegt...)
Toch? Kunnen we wel 199 pagina's over leuteren maar de conclusie blijft hetzelfde.
Denk dat het bij ons op de manege tijd is voor een weegschaal en een paardenfluisteraar om de paarden te vragen wat ze nou echt vinden van hun ruiter...
AAls we dan meteen allemaal een boomloos zadel aanschaffen en het bit eruit halen en de ijzers eraf dan worden alle poownie vast heel gelukkug...toch?
PS: ben zelf geen stiekume dikkerd: anders krijg ik meteen te horen dat ik beledigd ben en een bord voor mijn kop heb..
Dan kun je beter niks zeggen.
dus daar hebben we meteen misbruik van gemaakt en zijn lekker naar het strand gegaan
. Wat ik wel weet is dat mijn paard in de laatste jaren nog nooit een blessure heeft gehad sinds ze van mij is, ze is ondertussen 20 en is nog steeds in topconditie, beter dan het gemiddelde 'sport'paard. Voor mij was vandaag in ieder geval een mooie bevestiging dat ik toch wel goed bezig ben

In plaats van dat persoon A zegt dat ie B vindt, en C zegt dat ie D vindt, en men het eens wordt over dat ze een andere meningen hebben.... Gaat A persoon C aanvallen en wordt B afgekraakt door D.