Mireille1970 schreef:De potentie gepuntEerst werd de potentie gepunt en nu de stabiliteit in punten...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mireille1970 schreef:De potentie gepuntEerst werd de potentie gepunt en nu de stabiliteit in punten...
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:De potentie gepuntEerst werd de potentie gepunt en nu de stabiliteit in punten...![]()
Het moet niet gekker worden...
Mireille1970 schreef:Als dat zo was, zou niemand in de L blijven hangen, want dan ben je al 10x "klaar" bevonden. Als het goed is, wordt je beoordeeld op hoe goed je de oefeningen van de B uitvoert.Je reageert zo stom verontwaardigt. Maar wat denk je dat ze in de B jureren dan? Juist, of je klaar bent om over te gaan naar de L, dan heb je pas een winstpunt. Etc etc etc...
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Als dat zo was, zou niemand in de L blijven hangen, want dan ben je al 10x "klaar" bevonden. Als het goed is, wordt je beoordeeld op hoe goed je de oefeningen van de B uitvoert.Je reageert zo stom verontwaardigt. Maar wat denk je dat ze in de B jureren dan? Juist, of je klaar bent om over te gaan naar de L, dan heb je pas een winstpunt. Etc etc etc...
Of moeten we nou het inschattingsvermogen van de juries nog ernstiger gaan betwijfelen?
Mireille1970 schreef:Je reageert zo stom verontwaardigt. Maar wat denk je dat ze in de B jureren dan? Juist, of je klaar bent om over te gaan naar de L, dan heb je pas een winstpunt. Etc etc etc...
Mireille1970 schreef:Make up your mind!Juist niet! Klaar ben je pas als je de juiste onderdelen ongedwongen en zeer makkelijk met 2 vingers in je neus kunt tonen. En diegenen die blijven hangen in de L kunnen dat vast niet!
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Je reageert zo stom verontwaardigt. Maar wat denk je dat ze in de B jureren dan? Juist, of je klaar bent om over te gaan naar de L, dan heb je pas een winstpunt. Etc etc etc...Mireille1970 schreef:Make up your mind!Juist niet! Klaar ben je pas als je de juiste onderdelen ongedwongen en zeer makkelijk met 2 vingers in je neus kunt tonen. En diegenen die blijven hangen in de L kunnen dat vast niet!
Eerst krijg je pas een wp in de B als je klaar bent voor de L, en nu weer niet
Een jury hoort geen potentie te beoordelen, ook geen bekende naam, ook geen "pedigree", maar gewoon het uitgevoerde. Als je de juiste onderdelen ongedwongen en zeer makkelijk met 2 vingers in je neus kunt tonen, dan hoor je 3 wp te krijgen.
Mireille1970 schreef:2 vingers in de neus krijg je 3 wp, niet 1, maar ook als je 10x 1 wp hebt mag je door.Nee er staat geen tegenstrijdigheid, lees maar goed. Als je alles in de B met 2 vingers in je neus kan, ben je dus klaar voor de L. Anders niet.
Zo ook bij de amazone op de foto. Verdiende de punten die ze kreeg op LT niveau omdat ze dat heel simpel deed, maar toch bleek de stap naar meer te groot.
QQQQ schreef:Tyrza schreef:Dus jij geeft de jury de schuld?Misschien teveel overschat in de punten? Ze deed het nml zeer goed bij de YR....![]()
Tyrza schreef:Wat zou jij dan bedoelen met "misschien overschat in punten"QQQQ schreef:Dus jij geeft de jury de schuld?![]()
Geen woorden in mijn virtuele mond leggen Q. Ze ging gewoon erg goed, individueel goud op een EK en toen super doorgestroomd naar de GP. En in de tijd dat zij wat meer punten reed, waren er nog niet de toppers als Laurens, Imke, Kirsten, etc.
Om de top te halen moet je hard werken, maar om aan de top te blijven nog veel harder.
Tyrza schreef:Dat haal ik uit JOUW woorden (en dat verbaast mij). Misschien kun je je woorden wat duidelijker kiezen dan?Oh ja, das waar. De juryleden kunnen er natuurlijk weer niets van!
Tyrza schreef:Oh ja, das waar. De juryleden kunnen er natuurlijk weer niets van!
Weet je Mireille, ik ben maandag en dinsdag bij Ons Mam te vindenGaan we eens goed kijken naar Hubertus en Anky, en luisteren naar Monty, Mariette en Sjef
Karl66 schreef:Hij mag meer punten krijgen als ie de proef beter uitvoert.Dus een paard dat als 6-jarige betere oefeningen laat zien dan een ander paard mag niet daar de punten voor krijgen want dan wordt hij op zijn potentie afgerekend en je weet nooit of hij 3 à 4 jaar later nog steeds betere oefeningen laat zien dan de andere paarden op GP niveau
Karl66 schreef:Nee, dat zei ze niet.Q, dat zei Tyrza toch? Als jong paard presteerde hij heel goed en leek het of hij de potentie had om een GP-topper te worden. Alleen bleek hij die potentie niet waar te kunnen maken. Dus kreeg hij toen de punten omdat hij goed presteerde.
Tyrza schreef:Daar lees ik uit af dat er meer punten werden gegeven dan (achteraf bezien) terecht zou zijn. Ik kan me goed voorstellen dat Tyrza bedoelt wat jij zegt (al zal ik de "hij" in jouw tekst vervangen voor "de combinatie"Misschien teveel overschat in de punten? Ze deed het nml zeer goed bij de YR....
QQQQ schreef:De potentie gepunt![]()
Het moet niet gekker worden...
Goofy44 schreef:Op zich ook niet onaardig als je goed scoort.
Of zou er Potientieel bedoeld worden, dat is weer wat anders.![]()
![]()
![]()
Potentieel in een proef punten ?
QQQQ schreef:Goofy44 schreef:Op zich ook niet onaardig als je goed scoort.
Of zou er Potientieel bedoeld worden, dat is weer wat anders.![]()
![]()
![]()
Potentieel in een proef punten ?
Vandaar dat hengsten zo goed scoren
Mireille1970 schreef:
Juist niet! Klaar ben je pas als je de juiste onderdelen ongedwongen en zeer makkelijk met 2 vingers in je neus kunt tonen. En diegenen die blijven hangen in de L kunnen dat vast niet!
Pipo schreef:Mireille1970 schreef:
Juist niet! Klaar ben je pas als je de juiste onderdelen ongedwongen en zeer makkelijk met 2 vingers in je neus kunt tonen. En diegenen die blijven hangen in de L kunnen dat vast niet!
Wat ik gisteren zo in het Z2 in Luttenberg zag, viel anders ook niet echt mee.
Meisje met der E pony reed alle ruiters eruit ...............
Zo best is de basis niet.........( met mij erbij)