Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SinneJ schreef:Nee maar serieus, natuurlijk aprilgrap (al wilde ik even testen of er iemand op in zou gaan). Maar als je erover nadenkt zijn er zoveel instructeurs die in de les afwisselen tussen de twee commando's 'DRIJVEN' en 'HAND'... zo'n machine zou dat dan best kunnen vervangenen op lange termijn is het nog voordeliger ook!
oji schreef:Hmmm...mijn indruk van academisch is juist altijd dat die sneller willen als kan...piaff appuyementen en weet ik wat terwijl een paard nog niet eens rechtuit kan draven. En om het allemaal te kunnen bolwerken halen we maar alle impuls eruit...
knollentuin schreef:Dat Barneveld zegt me wel wat, das weer Hollands
Maar je bedoelde dus met traag het tempo waarin vooruitgang wordt geboekt, ik verwarde het met de impuls, sowwy!
En idd ja dat hoor ik ook wel vaker dat alles stap voor stap bevestigd moet zijn voor je verder kan... Ik ben het daar deels mee eens, maar meer omdat ik merk dat veel mensen ongeduldig zijn, die willen ff dit en ook nog ff dat em weer door, die rem ik wat en de voorzichtige mensen probeer ik toe te zetten tot stapjes verder