Anoniem schreef:Ik ben er niet van gecharmeerd.
Het totaal plaatje vind ik niet fijn maar kijk ook eens hoe hij op 5.47 zijn paard naar buiten stelt in de wending en hem ongelooflijk op de binnenschouder(linkerschouder) laat vallen.
Jeps, dat gebeurd zo af en toe inderdaad. Ook een weg naar rome, en zal zeker ook wel voor paarden werken zo met de buitenstelling. Ik moet dat bij mijn paard niet gaan proberen, want die doet het een paar rondjes en geeft dan een heel dikke middenvinger. Die is nogal gevoelig met haar 'laten vallen', wat haar wss ook ongemak geeft. Toen ik net in dit topic kwam en helemaal enthousiast ging beginnen, liep ze idd echt heerlijk, voelde goed, maar na een paar dagen kreeg ik de middelvinger omdat ik haar blijkbaar weer te scheef had laten gaan. Ben wel blij dat ze het zo duidelijk aan geeft (en soms frustrerend, want eigenlijk moet ik dingen direct perfect doen, en ik moet ook leren

) Ik moet haar echt goed recht houden, en vanuit daar kan ze naar zakken. Soms idd met lichte buitenstelling, dat ligt eraan hoe recht ze is en wat ze nodig heeft. Maar vanuit de stelling werk ik niet perse naar het laten zakken, dat gebeurd pas als ze rechter is en op 2 teugels is.
Mijn paardenbeest liep gisteren opzich wel soepel, in die zin dat er wel vering in leek te zitten, maar van voren was het een potje. Of dus eigenlijk van achteren, want ze wilde niet echt fijn mijn handen volgen. Te diep, opgekropt, achter de loodlijn, niet mijn hand willen volgen. Helaas dat ze niet helemaal top fit staat waardoor ik niet lang durf door te rijden - ze is snel buiten adem en wil haar niet aan het zweten hebben - dus ik heb het niet kunnen oplossen. Misschien de komende dagen enkel even lekker rechttoe rechtaan buiten stappen, want zo kan ik het in de bak niet echt fijn tot een goed einde krijgen en dat is jammer

Mogelijk had ze toch wat last van de regen gehad. Ik had snachts nog wakker gelegen met de gedachte; had ik maar een deken op gedaan

(ze kan niet schuilen)