Babootje schreef:TurboTinker schreef:Wat een fijn compliment. Dankjewel!
Die halshouding vind ik zelf het fijnste. En eigenlijk mag hij hem Nog iets meer laten vallen van mij. vanwege het gevoel op zijn rug, maar ook voor het plaatje. Ik vind het er relaxed uit zien. En ik ben ook best trots op deze 2 fotos.En dat terwijl ik voor mijn gevoel sommige momenten best aan het forceren was. vooral met wijken.
Als hij niet genoeg opzij gaat, ga ik hem omstellen met mijn binnenhand. Waardoor hij dus verkanteld. Iemand tips om het scharen makkelijker te maken? Want de bak is altijd te kort bij ons hihi.
Je kunt (en vooral in de training) wat meer stelling vragen naar de andere kant dan dat je op wijkt. dus wijk je naar rechts, dan stelling naar links. Geef met je buitenhand de richting aan waar je heen gaat en geef wat meer druk op de beugel (zithulp) naar rechts.
Voor wat betreft de positie van je handen op foto 1. Als je je handen zo laag hebt en je armen recht zet je je handen vast. Maak je teugels wat korter en buig in je ellebogen. Denk eraan dat je armen een verlengstuk van je teugels zijn en je daar dus ook in kunt "bewegen".
Klopt, maar op 1 of andere manier ben ik daar heel stijf in. Helaas..