Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Of zoiets (beetje rare zin maar t was iets in die richting
) 
jillie1994 schreef:Ik vind 4 jaar een mooie leeftijd om in te rijden, dan weet je zeker dat ze volgroeid zijn, een verzorgshetje is nu 2,5 maar ze ziet eruit als 1! Hangt er van af, hoe het paard er aan toe is, sommige zijn er op de derde al aan toe, en sommige pas op de 5e
x_kelsey_x schreef:Ligt aan het paard. Als het paard al wat spieren heeft ontwikkeld en klaar is om nieuwe dingen te gaan leren, vind ik 3 of 3.5 een mooie leeftijd om te beginnen met inrijden.
WendyBZ schreef:eeh, hallo, dit topic is maaaaaanden oud.
loutJ_1991 schreef:Ze zeggen iig altijd: Elk jaar dat je er later opklimt heb je later meer plezier van. Of zoiets (beetje rare zin maar t was iets in die richting
)

.Myour schreef:Daarmee bedoel ik dat het dan kennelijk niets uitmaakt lichamelijk, want als het lichamelijk zoveel schade zou brengen zouden ze minder lang leven. Dus kennelijk maakt het helemaal niet zoveel uit als je op z'n derde begint. Lijkt mij tenminste dat dat helemaal niet zoveel slechter is dan op z'n vijfde ofzo.
xxxdonja schreef:Wanneer ze helemaal uitgegroeid zijn.
En als je ze dan in gaat rijden zijn ze meestal veeeeel te sterk en kan je ze zelf niet meer aan. Dat zijn meestal de paarden waarmee de ongelukken gebeuren met het inrijden en daarna.