en als iemand het er niet mee eens is gaat ie maar ergens anders rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Robijn__ schreef:ik weet niet of het hier goed staat, anders sorry
Ik word zo moe van mensen die onder het rijden maar tegen hun paard aan het praten zijn, maar het irritante is, ze hebben het zelf niet door en hun paard verstaat ze niet. Hoor je weer iemand zeggen " als je nu niet ophoud!!!!" ja dat paard begrijpt dat niet ? mensen die maar lopen te schreeuwen tegen hun paard, niet normaal soms. Het praten is dan niet zozeer verkeerd, als je het zachtjes doet. Maar dat schreeuwen is zo vervelend. De paarden begrijpen het toch niet. keihard schreeuwen dat iedereen het kan horen! mijn paard word er helemaal opgefokt van![]()
wat vinden jullie daarvan ?
edit; even tekst aangepast
(franstalige manege). Het zou best wel grappig zijn als je me zo in het frans hoort tetteren
, niet dat ik het niet kan...Verrevan zelfs . Ik denk dat sommige mensen wel heel hun leven aan hun paardjes toevertrouwen omdat zij geen commentaar hebben en ze gaan ook niet zeggen van : "nou ben ik je gezever beu!" Misschien kan dat van pas komen he
, dan doe vertel ik meestal lange verhalen. Over vanalles en niets. Ik kan dat heeeeel lang volhouden. En of dat dan andere mensen frustreerd of niet, kan mij eigenlijk niet veel schelen. Ik vertel mijn verhaal en mijn paard (doet alsof
) ze luistert. __Robijn__ schreef:ik weet niet of het hier goed staat, anders sorry
Ik word zo moe van mensen die onder het rijden maar tegen hun paard aan het praten zijn, maar het irritante is, ze hebben het zelf niet door en hun paard verstaat ze niet. Hoor je weer iemand zeggen " als je nu niet ophoud!!!!" ja dat paard begrijpt dat niet ? mensen die maar lopen te schreeuwen tegen hun paard, niet normaal soms. Het praten is dan niet zozeer verkeerd, als je het zachtjes doet. Maar dat schreeuwen is zo vervelend. De paarden begrijpen het toch niet. keihard schreeuwen dat iedereen het kan horen! mijn paard word er helemaal opgefokt van![]()
wat vinden jullie daarvan ?
edit; even tekst aangepast