je schrijfstijl vind ik zo jammer! Je zult best kennis hebben, gezien je site, maar je hebt naar mijn gevoel gewoon een dictators-schrijfstijl. Je gaat totaal voorbij aan wat anderen aandragen....iets wat veel meer mensen afstoot dan aantrekt.
Huertecilla schreef:Off topic:
Aan de dames die hier onbeteugeld naar mij; stap twee is het gevoel van onbehagen wat jullie afreageren herleiden naar waar het vandaan komt
Wat wil je nu zeggen? Ik maak er het volgende uit op; 'jullie reageren fel, dus jullie weten dat jullie je paard verkeerd benaderen'
Ik persoonlijk reageer fel, omdat ik onwaarheden zie in je posts. Daar ga je echter aan voorbij; je blijft vasthouden aan die onwaarheden. Jammer. Jammer voor jou geeft Actie Reactie. Als je voor jouw gevoel zo persoonlijk wordt beledigt, vraag je dan eens af hoe dat komt
Citaat:Zijdelings verwant aan het topic:
Als je integer aardig en invoelend bent, doe je jouw paard geen pijn om af te dwingen wat jij wil.
Dan deze zin; naar mijn mening heeft dit níets met optoming te maken; met het scherpste bit kan een rustig meevoelend persoon een paard zonder enkel pijntje rondsturen. Waardoor deze zin niet binnen deze discussie past.
Citaat:Wil je dat níet.
Voor wie niet graag diens paard pijn doet en graag wat anders wil dan traditioneel wordt aangeboden, heb ik een stuk kennis belangenloos op het web gedeeld; homocaballus.eu
Je stelt volgens mij dat mensen die níet jouw manier volgen, hun paarden graag pijn doen. Dit is dus weer zo'n zin waarmee je een hoop mensen van je weg jaagd.
Citaat:On topic een tópdag hier !!
Bij de boktster die hier voor les is, is een bák met muntjes gevallen vandaag![]()
Omdat ze ´op een rijdende trein´ zit met haar paard, ze samen een stuk ervaringsgeschiedenis hebben wat niet ontleerd kan worden, is optomingsloos buiten daarmee een paar bruggen te ver, maar met een Cook optoming moet het veilig mogelijk zijn in een toekomst.
Dat is voor mij nu een krent uit de grijze ruiterijpap welke de opzet van de website en de persoonlijk beledigend bedoelde opmerkingen op Bokt meer dan waard maakt
Altijd geweldig een ander vooruit te helpen, maar ik hoop dat je (ooit) zult inzien dat jouw manier van opstellen nu eenmaal een hele hoop weerstand oproept. Jammer, maar hier zul jij meer last van hebben dan ik.
Laat ik je in ieder geval verstellen dat jouw manier niet de enige weg naar Rome is....ook niet per definitie de beste/ snelste. Houd dat in je achterhoofd, en mischien kom ik dan nog eens een andere toon in je post tegen. En kunnen we werkelijk van je kennis genieten.
Voor nu vind ik het erg jammer dat je wéér een discussie zo negatief rond jouw persoon trekt....
SienenIvo schreef:
Ik vind het geweldig wat zij met haar paard kan! Maar ook zij kiest voor veiligheid; pas geleden had ze nog een fototopic geplaatst waarin ze aangaf buiten met hoofdstel te rijden
En laat dát nu het discussiepunt hier zijn.
; stap twee is het gevoel van onbehagen wat jullie afreageren herleiden naar waar het vandaan komt 
. Gewoon negeren die hap, dat werkt het best