Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar goed, zo lang ze maar los hangen en alleen inkomen als het paard echt te hoog komt met zijn koppie
) M_D_H schreef:Oeh, dat is vervelend. Ik hoop dat je hem snel weer terug hebt en dat ze geen last meer hebben van hun probleempjes!overgens ben ik nu gedwongen te hopen dat beide paarden geen last meer van hun probleempjes krijgen want mijn slof is gejat![]()
Agossie schreef:In die gevallen ben ik dus, zoals topic titel zegt, niet anti-slof! (wow, ben wel heel erg "on topic" nu!)
Helaas zijn dit de uitzonderingen en zijn er zo veel mensen die de slof gebruiken om het paard in een houding vast te zetten. En dán ben ik dus wel anti-slof.M_D_H schreef:Oeh, dat is vervelend. Ik hoop dat je hem snel weer terug hebt en dat ze geen last meer hebben van hun probleempjes!overgens ben ik nu gedwongen te hopen dat beide paarden geen last meer van hun probleempjes krijgen want mijn slof is gejat![]()

maar dit doen we uiteraard zonder slof 
)

)
) M_D_H schreef:ziet er idd netjes uit ja
bij mij hangt hij ietsjes strakker (maar nog steeds los)
zij zit hier ook in het topic toch?

Nu wil hij soms nog wel op de rem schieten, maar ik ben sneller geworden, waardoor de slof niet meer nodig is. 

Joolien schreef:Waventy schreef:Ben niet anti slof, mits deze wel goed gebruikt wordt.
Wat je vaak ziet, is dat de slof op de verkeerde manier gebruikt wordt en daar ben ik wel op tegen.
Leuk dat er nog steeds mensen zijn die niet lezen maar gewoon posten

)