Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_D_H schreef:brrr... vindt de voorkant maar niets idd
ik rij ook wel eens met slof, maar mijn slof wordt echt als begrenzende teugel gebruikt (en niet als dwangmiddel) en hangt dus los als poownmeloon ontspant
Tancreda4 schreef:Ik neem aan dat de foto niet een voorbeeld van 'hoe het wel moet' is, maar juist hetgeen dat ze onder vuur nemenIig dat lijkt mij aangezien veel mensen positief over het boek praten
![]()
verography schreef:Volgens mij gaat dit boek ook juist over hoe het niet moet maar wel heel veel gebeurd (met daarbij behorend plaatje)
MaritAriel schreef:Tancreda4 schreef:Ik neem aan dat de foto niet een voorbeeld van 'hoe het wel moet' is, maar juist hetgeen dat ze onder vuur nemenIig dat lijkt mij aangezien veel mensen positief over het boek praten
![]()
Ja dat klopt inderdaad! Ik had er inderdaad ook veel mensen over gehoord , dus ik naar de winkel om dat boek te halen , maar na de voorkant gezien te hebben zag ik er toch maar weer vanaf , ik kan niet zo goed tegen dat soort dingen
Nefertarie schreef:verography schreef:Volgens mij gaat dit boek ook juist over hoe het niet moet maar wel heel veel gebeurd (met daarbij behorend plaatje)
Nog even over het plaatje wat ik plaatste.
Niemand dat boek gelezen?
Ontzettend leerzaam hoe het niet moet en hoe het dus wel moet, ontspannen paardrijden.