Professor schreef:tjoppie schreef:Doet die ook in de top meerijden dan? Volgens mij niet!
En dit kenmerkt u, u bent niet 1x door de mand gevallen maar verschillende keren, u kunt alleen rijden inschatten naar de punten op een wedstrijd.
Helaas herkent u uitgestrekte draf niet van appuyeren, en herkend een goede zit niet van een slechte zit, en een lichte hand van een harde hand.
Denk dat u nog veel leren moet, zeker het zien of willen zien van de rijderij, een zeer beperkt blikveld laat u nu zien.
Denkt u nu werkelijk dat deze mijnheer Karl zomaar iemand is?
Hij was leider Saumur het Cadre Noir, en dat word iemand zomaar niet, hij heeft internationale springwedstrijden gereden en nog veel meer, daar kunnen de tegenwoordige dressuur ruiters nog heel wat van leren.
jajajajaja blaatblaat! Meneer Karl heeft hij ooit zijn kunnen wel eens laten toetsen door Int Juryleden? ooit openbare optredens gegeven waardoor iedereen foto's van hem kon nemen? Want de enige foto's die ik van hem kan vinden zijn promofoto's. Die keurt hij zelf goed voor publicatie (en zelfs daar zitten slechte foto's tussen) Maargoed welke topruiter vind u nou een goede ruiter, dan ga ik wel even googlen.