Paardentango schreef:Ja, ik vind dat moreel niet kunnen nee.
Dat heb ik eerder uitgelegd. Tegelijkertijd denk ik plaatste jij een plaatje. Toeval bestaat, ik geloof er nog altijd graag in.
Ik heb er in het algemeen een hekel aan om plaatjes van anderen te plaatsen met de nadruk op hoe slecht dien mensen wel niet zouden moeten zijn.
Afgezien van de plaatjes die her getoond worden, een Fries in een spantuig, een paar paarden waarvan ik twijfel of het een moment is of het Roll kur rijden is. Dat gaat mij een stap te ver.
Filpmjes vind ik dan nog wat anders, daar kan ik wel iets op zien. Maar ik weet zeker als je hier thuis een dagje meedraait dat je hele mooie plaatjes kan schieten, maar omgetwijfeld ook minder fraaie. Zijn ze dan de rode draad of incidenten.
Vandaar dat ik het een grens over vind.
Dat zie ik dus anders. Ik beweer niks tegengestelds, ik heb een eigen mening en die vertel ik zelf wel.
Het laatste plaatje is ook nog eens niet goed, omdat géén van beide heren Roll kur rijden.
Nah, da's niet zo slim dan om te plaatsen, wel ?
Je kan beter mij quoten zodat ik precies weet waar je nu antwoord op geeft. Doen veel mensen hier niet, maar het maakt lezen zo veel makkelijker.
We hebben dan een verschil van mening over het plaatsen van plaatjes. Ik vind het wel kunnen, helemaal als het van een online interview komt. Fair game.
Daar komt bij dat ik dus vroeg of hetgeen op het plaatje te zien is wel of geen RK is.
Als je jouw twee berichten tegen elkaar afzet, zoals ik deed, dan lijken ze wel tegengesteld.
Verder heeft dat niets te maken met of je wel of geen eigen mening hebt. Ik heb nooit beweert dat je geen eigen mening hebt. Ik vind jouw mening juist wel interessant.
Misschien is het niet zo slim om te plaatsen, want sommige mensen raken dan schijnbaar nogal oververhit. Heel verwarrend. Maar ja, dat komt natuurlijk weer omdat ik niet zo slim ben.