S__L schreef:Keek er iemand popstars?
ja wij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
S__L schreef:hahaha je ziet ook echt aan het begin alleen zijn witte hoofd! Lekker aan het spelen!
, hij een vals kreng, ben er een tijdje later tussen gaan staan omdat dat monster gewoon niet op wilde houden en steeds harder ging aanvallen. Hij bijt ook gewoon echt heel gemeen, zijn zelfs 2 paarden geweest die het uitgilden van pijn toen hij zo hard door ging met bijten
. Lijkt ook vaak alsof die grote niets terug durven doen, ze laten zich ook heel makkelijk wegjagen door die kleine krengen
.
.
. Dat bruine paard is ook van bokker toch? Herken die zwarte vlek, bedenk me ook dat ik die foto's ervan nog steeds op de boktwiki moet zetten
.
.
. IcePrincess schreef:S__L schreef:hahaha je ziet ook echt aan het begin alleen zijn witte hoofd! Lekker aan het spelen!
Dat is geen spelen, hij een vals kreng, ben er een tijdje later tussen gaan staan omdat dat monster gewoon niet op wilde houden en steeds harder ging aanvallen. Hij bijt ook gewoon echt heel gemeen, zijn zelfs 2 paarden geweest die het uitgilden van pijn toen hij zo hard door ging met bijten
. Lijkt ook vaak alsof die grote niets terug durven doen, ze laten zich ook heel makkelijk wegjagen door die kleine krengen
.
Idd wel heel makkelijk te vinden in het donker.
Jodieee, dat bekkie. Dat bruine paard is ook van bokker toch? Herken die zwarte vlek, bedenk me ook dat ik die foto's ervan nog steeds op de boktwiki moet zetten
.
capopjekop, gescand? Ga je haar laten dekken?.
Die barbieauto.
IcePrincess schreef:S__L schreef:hahaha je ziet ook echt aan het begin alleen zijn witte hoofd! Lekker aan het spelen!
capopjekop, gescand? Ga je haar laten dekken?.