horseyfries schreef:@ Barmat:volkomen mee eens. Maar de ergste categorie is nog wel die die je niet ziet voorbijkomen op foto's of filmpjes op Bokt, de hardroepers met een leeg profiel die zo trots zijn op hun eigen prestaties dat ze ten koste van alles hun identiteit geheim willen houden.
Ik wil best een foto van mij met m'n paard posten, hoor, mogen jullie die helemaal afzeiken
Ik weet al lang van mezelf dat ik niet aan Edward kan tippen en mijn paard niet aan Totilas. Ik heb ook nergens geschreeuwd dat ik het wel beter kan, alleen dat ik het niet mooi vind en veel te hectisch/marionetachtig.Jammer dat mensen hier meteen vinden dat men iets tegen Edward heeft als men het paard niet lekker vind lopen...
Om even een antwoord te geven op Horseyfries, je hoeft niet op een paard te zitten om te kunnen vertellen hoe het wel of niet moet. Je hoeft niet zelf hoog te hebben gereden om iets wel of niet mooi te vinden of om te vertellen hoe je het zelf liever ziet. Al het bovenstaande zijn meningen, en voor meningen hoef je geen doctorandus, GP ruiter of FEI jurylid te zijn
Ik meen mij zelfs een moeder van een bekende amazone te herinneren die zelf nog nooit op een paard heeft gezeten, maar wel heel goed kon vertellen wat er niet goed was en hoe het op te lossen
Ik kan zo alleen niet op de naam van die mevrouw komen...
volkomen mee eens. Maar de ergste categorie is nog wel die die je niet ziet voorbijkomen op foto's of filmpjes op Bokt, de hardroepers met een leeg profiel die zo trots zijn op hun eigen prestaties dat ze ten koste van alles hun identiteit geheim willen houden.
)
.
.