enneh, die 2e kan ik nog best een trucje op hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hyppolyte schreef:Omdat er tot nu toe nog geen enkele exacte berekening is geweest van wat een paard zou moeten kunnen dragen. De een zegt dat het max 20% is, weer een ander maakt er 12% van, dan is er nog iemand die 15% zegt. Dus er valt geen peil op te trekken, er is geen knap wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dus het is allemaal speculatie. Dan blijft het dus bij een mening en niet bij een feit...
Mirjamsel schreef:Liever een te dik iemand op een paard die normaal rijdt dan iemand met een normaal gewicht die een paard keihard in de mond trekt, hard trapt en hard slaat zonder reden, zeg ik dan maar
Bedoel niet dat jij dit doet hè
gabiiy schreef:Mirjamsel schreef:Liever een te dik iemand op een paard die normaal rijdt dan iemand met een normaal gewicht die een paard keihard in de mond trekt, hard trapt en hard slaat zonder reden, zeg ik dan maar
Bedoel niet dat jij dit doet hè
dit vindt ik dan ook weer krom, hiermee zeg je dus dat dikke mensen nooit ''in de mond trekt, hard trapt en hard slaat zonder reden''
verder slaat dit topic echt nergens op, kan hier niet gewoon een slotje op?
het loopt toch al bijna 200 pag
Limonade schreef:Oké, wat denken jullie. Ik ben 183 cm en weeg nu 74 kilo ( Bmi van 22, ben er behoorlijk blij mee maar mijn streven is 70 kg )
Zou dit gewicht een probleem zijn op een Fries ( wel een grotere Fries hoor, het liefst boven de 165 cm ).
Ik ben benieuwd!
dat je perfect bent?

anketje_ schreef:_Apple_ schreef:Ik denk dat een belg wel meer kan hebben als een shet hihi!
hmm ik ben een belg...ik zelf weeg 50 kilo maar je hebt wel gelik je hebt dikkere belgen
Geniaal!