Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diaz schreef:john57 schreef:Er zijn maneges die mensen van 90 kg en hoger absoluut weren.
Dat vind ik ook heel goed, manegepaardjes moeten veel werken, krijgen allerlei onervaren ruiters op hun rug met slechte zit e.d.
Ze zouden ook met toeristische buitenritten dat soort grenzen moeten trekken
john57 schreef:Er zijn maneges die mensen van 90 kg en hoger absoluut weren.
[/quote]
[/quote]Diaz schreef:Kamal_Nadiah schreef:Ik zou gewoon lekker naar de sportschool gaan, en als je bent afgevallen dan weer op je paardje stappen !!!!Kamal_Nadiah schreef:Hmmm............ doe er dan wat aan zou je zeggen!
Niet iedereen kan dat zomaarMensen aan bepaalde medicatie of aanleg bijv. Of een handicap..
Diaz schreef:Kamal_Nadiah schreef:Ik zou gewoon lekker naar de sportschool gaan, en als je bent afgevallen dan weer op je paardje stappen !!!!Kamal_Nadiah schreef:Hmmm............ doe er dan wat aan zou je zeggen!
Niet iedereen kan dat zomaarMensen aan bepaalde medicatie of aanleg bijv. Of een handicap..
Hhilde schreef:Tessa_1: In je laatste zin maak je een fout. Te dik is niet hetzelfde als te zwaar. Ik ken mensen van 130 kilo waar je absoluut niet aan af ziet dat ze zo veel wegen. Die zijn wel te zwaar, maar niet te dik. Ik ken ook mensen van 80 kilo die enorm dik zijn, terwijl ze helemaal niet zo veel te zwaar zijn.

zoek maar een ander paard
Hhilde schreef:Tessa_1: In je laatste zin maak je een fout. Te dik is niet hetzelfde als te zwaar. Ik ken mensen van 130 kilo waar je absoluut niet aan af ziet dat ze zo veel wegen. Die zijn wel te zwaar, maar niet te dik. Ik ken ook mensen van 80 kilo die enorm dik zijn, terwijl ze helemaal niet zo veel te zwaar zijn.
Colway schreef:Hhilde schreef:Tessa_1: In je laatste zin maak je een fout. Te dik is niet hetzelfde als te zwaar. Ik ken mensen van 130 kilo waar je absoluut niet aan af ziet dat ze zo veel wegen. Die zijn wel te zwaar, maar niet te dik. Ik ken ook mensen van 80 kilo die enorm dik zijn, terwijl ze helemaal niet zo veel te zwaar zijn.
sorry hoor, maar 130 kilo er niet aan af zien? hoelang zijn die mensen da? 2.30m?
worstelen is in verschillende gewichtsklasses Citaat:De mythe omtrent het worstelen dat deze voor zwaarlijvige mannen zou zijn is zeer misplaatst. Op wereldniveau is competitie worstelen het meest competitief in de gewichtsklassen 60kg, 66kg, 74kg en 84kg
Diaz schreef:john57 schreef:Er zijn maneges die mensen van 90 kg en hoger absoluut weren.
Dat vind ik ook heel goed, manegepaardjes moeten veel werken, krijgen allerlei onervaren ruiters op hun rug met slechte zit e.d.
Ze zouden ook met toeristische buitenritten dat soort grenzen moeten trekken
je zou inderdaad niet denken dat die eerste 100 kg is, maar denk dat je bar weinig van deze gebouwde mannen op een paard ziet
Die onderste zal vast zwaarder zijn, te zwaar voor een een paard dus..hyppolyte schreef:@colway, je hebt ook nog zoiets als showworstelen en die mannen zijn echt een en al spier, daar zit geen grammetje vet op hoor en die komen ook zonder problemen aan de 130 kilo. Dat zijn echt beren hoor en of het gezond is is vers twee, maar als er iemand fit is, dan zijn het die mannen wel.
Even ter illustratie, deze man is 1.80 en weegt 103 kilo, zie jij dat eraan af??
Enneh, gok eens hoe zwaar deze dude is?
. Maar die eerste man zou prima op een paard met een beetje maat kunnen hoor
.
. Anoukie schreef:Ik moet zeggen, best lekker om naar te kijken hoor, 100 kilo spier.