Suelza schreef:Beste professor, u schrijft dat ik van rijden een geloof maak? Wederom een verkeerde aanname...
Zou ik er een geloof van maken, dan zou ik wel een methode aanhangen en niet juist bij allerlei trainers, instructeurs, bekend of minder bekend mijn lering trekken en mij dat eigen maken...
Kennelijk kent u de definitie van een geloof aanhangen niet...
Mij, daarentegen, is geleerd dat je van een ieder, groot of klein, kunt leren...
Ik ben er zeer zeker niet op uit om u uit te schrijven, zoals u dit stelt. Integendeel, dan heeft u mijn post niet gelezen of begrepen... Of ik daar wel of geen bagage voor heb, dat weet u niet en daar zult u ook nooit achter komen, daar ik mij zeer zeker niet wil verlagen tot een dergelijk niveau. Het is makkelijk een oordeel te hebben over iets of iemand die u totaal niet kent. En mijn inziens, is het veroordelen van mensen een hele nare eigenschap en een gebrek aan zelfontwikkeling.
U stelt dat ik als 'hulptroep' fungeer, het spijt me zeer, maar nee, daar leen ik mij niet voor.
Ik spreek u aan op uw aanvallende toon op personen die in dit topic ook hun mening willen en mogen geven. Het siert u niet dat u daar op deze manier mee omgaat.
Het zou u meer sieren als u hier op een minder aanvallende wijze mee om zou gaan. Nogmaals, ik zie hier absoluut de meerwaarde niet van in.
En ook deze reactie geeft wederom aan, dat u er constant mee bezig bent om mensen met een andere mening als die van u, op een ronduit onbeschofte wijze, te mond te snoeren. Daar waar dit totaal niet nodig is.
En dat is niet alleen jammer, maar ook gewoon ronduit onprofessioneel...
Het zou het topic vele malen interessanter maken als de negatieve sfeer in een hoop reacties hier, meer in het positieve zou worden getrokken. Het heeft vaak een dermate negatieve ondertoon, dat het soms vervelend is om bepaalde reacties te lezen, terwijl u, MAAR ZEER ZEKER OOK andere mensen in dit topic, vaak met goede argumenten komen.
Men wordt te vaak persoonlijk, en dat geeft het topic zo nu en dan een nare bijsmaak...
Wil nog één keer op deze onzin reageren, u heeft tot nu toe geen enkele onderbouwde tekst geschreven omtrent het rijtechnische u nombrado en cherry vallen steeds topic deelnemers aan die wel inhouderlijk reageren, en het topic was tot nu toe zeer interessant voor velen.
Helaas dat u het hele topic niet begrijpt dat het niets persoonlijk is wanneer over rijtechnische dingen geschreven word maar opvattingsverschillen, wanneer u dat niet begrijpt is dat jammer, maar de vele reacties geeft u ongelijk.
Er zijn en worden hier dingen besproken die voor meerdere dingen duidelijker maken.
Dat ik mijn toon heb en een ander een andere toon ligt daaraan dat bepaalde dingen gewoon zo zijn, daar kan men niet over een discussie over aangaan dat zijn vastgestelde gegevens die anderen allang voor ons "ontdekt" hebben.
U schrijft het word steeds persoonlijk dat zijn de anderen niet met u eens, de meerderheid geeft dat elkaar te kennen per pb, ook de zg tegenover elkaar staande leggen per pb uit wat en hoe.
Het is jammer dat u dat allemaal niet begrijpt, maar de meeste kennen elkaar zeer goed en weten dat het niet persoonlijk bedoeld is maar dat het om de zaak gaat en dat is goed paardrijden.
Wanneer u dat niet kan accepteren dat staat u vrij, maar laat ons gewoon verder gaan met inhoudelijke dingen het staat u geheel vrij om het topic niet te benutten.
Daarom stop ik nu met dit onzinnige thema.
En ga met de anderen gewoon verder over met de Klassieke Dressuur.