Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:hihi DM kom op![]()
![]()
je hebt het niet meegekregen dat hij vorige week met mijn bijrijdster de buitenbaan uitgesprongen is, met als gevolg dat ik nu geen bijrijdster meer heb![]()
![]()
en even een stukkie ronder instellen heeft niks met LDR te maken, nogmaals![]()
(DM staat bij mij op stal)
Paardentango schreef:Waar komt de discussie ineens vandaan dat het paard in de proef anders gereden wordt dan in het voorterrein? Ik weet niet beter dan dat een proef een meting is, en nog steeds geen prestatie als zodanig. Er wordt een wedstrijd van gemaakt, daar is de proef niet voor bedoeld.
De zin "Voor de ruiters met een "te heet" en dus eigenlijk voor zijn/haar vaardigheden ongeschikt paard, geforceerd in bedwang te houden." is een aardige Mireillle.
Nog een reactie, de jury wordt geacht ook het inrij terrein in de gaten te houden, men moet er goed op letten dat er o.a. geen slofteugel wordt gebruikt. Op straffe van diskwalificatie.
QQQQ schreef:Yamcha schreef:Gelukkig, ik ben niet de enige!Ben nog altijd wel benieuwd naar een foto van goed uitgevoerde LDR.
(Mireille ging op zoek)
Tyrza schreef:Helaas heb ik geen geluid.Ik ben erg benieuwd wat jullie van de aanleuning van dit paard vinden: http://northamerica.dressageclinic.com/samplevideo1.php
Het betreft een 5 jarig paard op 2/3rd level.
Leuk paard, maar persoonlijk vind ik de aanleuning nog helemaal niet voor elkaar mbt de oefeningen die het paard moet uitvoeren.
Overigens, wat de amazone verteld, ben ik het volledig mee eens!
Mireille1970 schreef:Ah joh, als je ze wel gelinkt krijgt staat er heel dik "Arnd" doorheen, dus dat is dan toch netjes met bronvermeldingDie van arnd mogen niet gelinkt worden...
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Ah joh, als je ze wel gelinkt krijgt staat er heel dik "Arnd" doorheen, dus dat is dan toch netjes met bronvermeldingDie van arnd mogen niet gelinkt worden...![]()
![]()
QQQQ schreef:Zeg Mireille, die video van Anky is wel nog gewoon te bekijken hoor.
Graag je mening dus alsnog!
http://video.yahoo.com/video/play?&ei=U ... 944283&b=0
Mireille1970 schreef:Erg vreemd, hier doet ie het gewoon.Ik krijg steeds "the clip you've requested is presently unavailable" ofzo... wat doe ik hier fout?
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Erg vreemd, hier doet ie het gewoon.Ik krijg steeds "the clip you've requested is presently unavailable" ofzo... wat doe ik hier fout?
Zet je Anky-filter eens uit!
Mireille1970 schreef:Zou kunnen, moet ik kijken of ik 'm kan downloaden...Misschien omdat jij de clip toen ook al gezien hebt dus dat er iets opgeslagen is op je schijf maar ik mag niet kijken
Sorry... Misschien kan je het via mail naar me sturen?
Mireille1970 schreef:Ja ik Mozilla, wellicht scheelt het (maar meestal scheelt het andersom >:) ). Kan 'm niet downloaden. Stuur wel via die site een "uitnodiging" naar je, per mailIk heb Explorer.
Mireille1970 schreef:Je hebt als het goed is een "uitnodiging" ontvangen. Ben benieuwd of 't dan wel wil.Is goed, in de tussentijd wat foto's van training in ldr die ik mooi vind oke: