Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk dat het morgen wel gaat lukken, als meneertje niet al te druk is. Er word hier verbouwd dus de longeercirkel is tijdelijk niet te gebruiken, in combinatie met deze kou levert dat soms wat 'lastige' momentjes op.
Aan het einde ging het wel beter. Helaas alleen foto's van in het begin en alleen draf.

Babootje schreef:@Sheenegro: leuk en aansprekend paard. Zou wel een filmpje willen zien.
, maar ook dat mag natuurlijk niet). Kortom je paard is in het eerste deel niet "aan elkaar" en loopt van het achterbeen af.

Een hele lichte verbinding, als je er niet op zou letten zou je denken dat je niks in je handen hebt. Hij schuimt altijd bij zijn mond, maar vandaag heb ik hem zelfs voelen knabbelen. Hij liep heerlijk vanuit de schoft, met zn neusje bijna op de LL, instructrice was heel tevreden, hij moest voor het mooie nog net wat meer uitschuiven. Maar ze zei zelf ook, niet alles in 1 keer. Hij liep zo ontzettend fijn! Dit had ik gewoon echt even nodig! 

(groeten ging met links toch?!
)
Wie kan dat me uitleggen?!
LoveUggs schreef:Er staat:
C-X Halve grote volte (tot de X dus?)
Van X tot X Grote volte links en na enkele passen hals laten strekken
X-C Halve grote volte links en teugels op maat maken.
Ik rijd dan op dat moment dat deze oefening begint links om. Maar dan rijd ik toch 2 voltes op C? ik snap hem dus echt niet, heb hem zelfs al getekend maar ik kom er niet uitWie kan dat me uitleggen?!
![]()
want met m'n teugels opgepakt heb ik al moeite om hem niet over de schouder heen te laten lopen..! TurboTinker schreef:Spannend LU!
Vraagje.
Hoe rijden jullie een paard correct van achter naar voren. Wat zijn de stappen?
Hoe maak je de motor aan? En hoe vang je het op?