Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseware schreef:Jammer dat je op zo'n moment de camera niet aan hebt hehHoewel ik het verschil vaak veel groter voel dan dat er op het beeld uit komt.
Horseware schreef:Klopt hoor dat het een teken is dat ze voor nog niet op tijd genoeg weg zijn. Bij Timo zou ik er ook niet blij mee zijn maar met Manolito is het voor mij een teken dat hij ruimer gaat draven en losser door zijn lijf. Dat is fase 1. Van daaruit kan hij meer balans gaan krijgen en kracht opbouwen.
Picasso schreef:Voel me gewoon echt banketstaaf dat ik hem zolang op een verkeerde manier heb laten lopen... en dat het als normaal gezien wordt in de jury-ogen en vele instructeurs die ons landje 'rijk' is. Het voelt goed om zo opnieuw bezig te zijn en ik wacht op een nieuw filmpje van je Horseware!
DarkoFoitzik schreef:Picasso schreef:Voel me gewoon echt banketstaaf dat ik hem zolang op een verkeerde manier heb laten lopen... en dat het als normaal gezien wordt in de jury-ogen en vele instructeurs die ons landje 'rijk' is. Het voelt goed om zo opnieuw bezig te zijn en ik wacht op een nieuw filmpje van je Horseware!
Ik voel me precies het zelfde. Helemaal als hij zich errst loslaat en dan spant. Dan voel je het ontiegelijke verschil in beweging. Als hij zich spant wordt hij zo kort. Ik voel me schuldig en dom om hem zo geteden te hebben. Het is denk ik de ergste dressuurzonde "onwetendheid"!!!!!
Picasso schreef:Horseware schreef:Jammer dat je op zo'n moment de camera niet aan hebt hehHoewel ik het verschil vaak veel groter voel dan dat er op het beeld uit komt.
Ja ik wilde meteen 'roepen': is daar geen fimpje van???![]()
Dat 'vangen' met de ijzers merk ik ook heel veel de laatste tijd in de draf, rug lekker swingend maar ben soms bang dat hij gaat struikelen over z'n eigen Forester-pootjes. Wel een heerlijk gevoel!
DarkoFoitzik schreef:Ik ben nu bij een phase aangekomen waarin hij stukken loslaat in alle drie de gangen. Hij wordt alleen onrustig in de aanleuning en begint echt in mijn hand te duwen en dan bij contact weer los en omhoog. Ik neem dan weerr zacht gelijk contact op en dan gaat hij weer naar onder en begint het weer van voor af aan. Als hij duwt houdt hij de aanleunibg niet en komt hij direct achter de loodlijn zonder deuk omhoog. Dit gaat zo snel dat ik moeite heb om de verbinding te bewaren. Iemand hier ook een uitdagibg mee? Iemand tips? Of moet ik hier gewoon doorheen?