Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn benen slingerden ook wat af op mn pony, maar ik MOEST van mn spring instructeur met spoortje ( kleine knopspoortjes natuurlijk ) gaan rijden.. Omdat ik aan mn been net te kort had, om m door te drukken op het laatste moment(hij wilde nooit springen, en als ie (dacht je) van plan was te springen stopte ie op het allerlaatste moment, later kon echt niet, dus moest ik m met spoor doordrukken op dat moment, hier gelieve geen commentaar op, gediplomeerd orun instructeur, zeer veel ervaring zelf ook met het rijden, en hij is zeer gewild.. ), en met zweep ging hij alleen maar aan t protesteren ( stijgeren bokken bit vast pakken enz ) nou, ik heb het geweten hoor, ik durfde de volgende x mn spoor niet om te doen, maar hij vroeg gelijk waar ze waren, toch maar omgedaan, tada stille benen. Tja, pony reageert er op als je klapper benen hebt, elke keer dat je prikt springt ie vooruit, dan leer je het heeeeel snel af
Natasja91 schreef:sunny_love schreef:ik rij normaal met een kort spoortje dat is om mijn pony iets meer voorwaarts te laten rijden met springen heb ik eren zweep in mijn handen maar gebruik hem bijna niet(aleen dat ie weet dat ze erover heen moet)
En daar zijn ze dus niet voor bedoeld ..
)