Ik wel namelijk, if you don't mind.
Verder is het een vrij forum, dus..... Jij mag toch ook je mening geven?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
creool schreef:
Waarom moet je er dan nu weer 4 zinnen aan wijden?
blauw00gje schreef:Sommige worden er ook zo lekker arrogant van als ze een paard hebben..
imke schreef:Ik heb verschillende Ankysetjes. Sinds kort heb ik bij elke kleur setje ook een zelfde kleur cap, rijlaarzen, sporen, slofteugel, zweep enz. Echt helemaal geweldig. Het is zelfs zo erg dat ik bijvoorbeeld op de "blauwe dag", mijn paard ook blauw spuit. Of vinden jullie dit te ver gaan?
imke schreef:Ja, vind ie leuk!!!
Nadya schreef:en bij mijn paard staan 'natuurlijke' kleurtjes leuker en daar hebben we er geen tig van, omdat ik daar echt het nut niet van inzie.
Huertecilla schreef:
Nadya schreef:Creool, moet jij niet hard lachen om dit hele gedoe???![]()
Ik wel namelijk, if you don't mind.
Verder is het een vrij forum, dus..... Jij mag toch ook je mening geven?
Lusitana schreef:[quote="creoolTegelijk vraag ik me af waarom ik me in deze discussie heb gemengd. Wat maakt het allemaal toch uit? Iedereen is op zijn/haar manier goed voor zijn/haar paard.. (met of zonder setje..![]()
orcientje schreef:paarden worden vaak uit liefde mishandeld... denk daar maar eens over na!
orcientje schreef:Ja, ik zie dit regelmatig bij mensen die geen afscheid kunnen nemen van hun paard/pony
Nadya schreef:Da's heel vervelend, maar ik zie even het verband niet met deze discussie.......