hannah41 schreef:Hier boven vind ik er goed uitzien. Wel lijk je op foto 1 wat voorover te leunen en is het hoofd licht gekanteld. De tweede foto lijken je handen erg strak maar verder goed.
Ik zou ook graag jullie mening horen.
[
Afbeelding ]
Zelf vind ik dat het onderbeen nog iets verder onder zou mogen treden en dat hij wat voorwaartser mag. Ook mag de nek iets opgerichter.
Komt ook weer even kortstondig binnevallen.
Heb je nog meer commentaar op je eigen foto?
Technisch fotocommentaar kan ik al geven, zeer wazig, teugels en hand houding etc niet te beoordelen derhalve.
Onderarmen handen teugel mond paard lijken niet in 1 lijn te lopen en niet te zien hoe teugelcontact is.
Tevens ben je met je andere hand iets aan het doen? Aangezien het lijkt of die in andere postitie zit dan de hand aan onze kant.
Wat ben je aan het doen? Wat is de oefening die je probeert?
Verzamelen, of juist pasje verruimen? Wil je hem meer halslengte geven om dat te kunnen?
Nu missen we info op je foto.
Nu lijkt het alsof hij net te lang wordt van voren, maar misschien reed je hier bewust naar toe?
En 300 x chiquer als je je benen lang houdt, nu trek je ze op en lijken je knieen los te komen van het zadel.
Wat is zijn en jouw niveau? Kan hij opgerichter lopen met meer boog in hals, of kan hij dat helemaal nog niet.
Kortom bij het plaatsen van foto's info, boel info!!!
Voor je nu gillend gek afhaakt!
Zo slecht zit je er niet op hoor en hij loopt ook niet heel verkeerd!
Maar om te beoordelen is foto te slecht en ontbreekt er info.
Deze post is vooral om alle posters na jou zich ook bewust te maken van het plaatsen van die dingen
Gaat van achteren naar voren terug lezen.. hoewel.. ga eerst douchen ben bevroren, rijden in de regen heeft nadelen.