yole schreef:Onbekend maakt onbemind... Iedereen die onderricht van HC heeft gehad, beseft dat zijn methode één van de beter bewaarde geheimen van deze tijd is... Ze is modern en kiest resoluut voor het biomechanisch en psychologisch welzijn van het paard... Bovendien is de methode volkomen logisch en poepsimpel voor diegenen die het willen begrijpen. Nuja, mij maakt het persoonlijk niet uit wat de rest doet, het welzijn van het paard buiten beschouwing gelaten... maar de man HC verdient meer respect dan hij op dit forum krijgt... Hij heeft wellicht meer kennis van zaken dan de rest van ons en als ik de reacties op zijn posts lees (niet alleen in dit topic), waar in mijn ogen niets anders van uitgaat dan zijn zoveelste poging om zijn kennis goedbedoeld te delen, vrees ik dat daar niet snel verandering in zal komen...
Tot zover mijn eenmalige offtopic bijdrage.. Voor de rest... have fun met je knol... die staat zich op dit moment misschien wel dood te vervelen, terwijl jullie hier zitten te zwetsen..
Hier kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn

) maar wat ik bedoelde is dat ik 't er helemaal mee eens ben. En er valt verder niet echt specifiek iets goed te vinden dan hé? Ik ben het eens met die post.
; stap twee is het gevoel van onbehagen wat jullie afreageren herleiden naar waar het vandaan komt