het is wel al lang geleden.

ik moet mijn binnen hand naar binnen doen ipv over de hals, en rechtop kijken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:mag ik er ook nog eentje plaatsen?
het is wel al lang geleden.
ik moet mijn binnen hand naar binnen doen ipv over de hals, en rechtop kijken.
Kadankovitch schreef:Joolien; als je het paard wel goed vind lopen vanuit de achterhand, waarom dan veronderstellen dat het paard zich aan de hand onttrekt. Dan zou nooit een paard op het 'gewicht van de teugels' gereden kunnen/mogen worden. Iets waar ik zeer naar streef.
Joolien schreef:Citaat:Dit vind ik een lastige foto. Ik zie een aangespannen buikspier (en dat was toen heel knap, want hij was veel te dik) Volgens mij kantelt hij zijn bekken licht, maar ik krijg toch een stuwend idee.
Ik zie hier veel spanning in de bovenlijn, ze drukt haar onderhals op en zo haar rug weg. Door spanning lijkt ze wat opwaarts ook omdat ze achter de teugel kruipt maar ze is idd stuwend.
Yamcha schreef:Ja hoor, zeker.
Joolien: vind je het logisch dat als je een aangespannen buikspier ziet, er spanning zou zijn in de bovenlijn?
(een ander mag deze ook beantwoorden hoor)
Wat weten jullie eigenlijk over antagonisten? (bijvoorbeeld biceps - triceps, de spier aan de bovenkant van je bovenarm, en die aan de onderkant) Wat doen die 2 met elkaar? Kunnen ze tegelijk aangespannen zijn?
Ik wil nog even naar iets anders toe.
Wat weten jullie over nageeflijkheid? Wie kan mij vertellen wat het is, wat het inhoudt?
Yamcha schreef:Wat weten jullie eigenlijk over antagonisten? (bijvoorbeeld biceps - triceps, de spier aan de bovenkant van je bovenarm, en die aan de onderkant) Wat doen die 2 met elkaar? Kunnen ze tegelijk aangespannen zijn?
Ik wil nog even naar iets anders toe.
Wat weten jullie over nageeflijkheid? Wie kan mij vertellen wat het is, wat het inhoudt?
lovelyloves schreef:gewoo even een vraagje maar is dit rolkur of niet?
ik geef de juiste hulpen en doe niks verkeerd met mijn handen maar jaag..veel mensen weten het weer beter en hebben commentaar
http://paaardrijden.hyves.nl/#mb=144036 ... _state__=1
http://juliette-kromeich.hyves.nl/album ... _state__=2