brenndaa schreef:@freeride, thanks voor je eerlijke commentaar op de foto's. Alleen een vraagje he, waar basseer jij op(niet aanvallend bedoeld) dat de e- pony geen stevige rug heeft? Ik vind het juist een erg stevige pony. Bovendien is hij ook niet te dik hoor! Het is een wat steviger gebouwde pony. Bovendien loopt hij ook voor de kar, dus ik denk juist dat zijn rug erg stevig is. Niet als verdediging bedoeld dit, maar vroeg me gewoon af waar je het op basseert.
De schimmel is inderdaad nog onbespierd, omdat ik nog maar 3 maandjes er mee bezig ben. Vind het zelf ook nog wel kunnen op deze twee paardjes. Tuurlijk zal het een stuk beter voor ze zijn wanneer ik nog 10 kilo afval, en daar gaan we dus nu ook voor!
Het is niet gemakkelijk te zien omdat de foto waar je erop zit maar een halve foto is, maar ik heb het idee dat zijn schoft en schouders vrij hoog zijn, en het zadel echt een stuk lager ligt, dat duidt al op een minder strakke sterke rug.
Dan is er de foto waarop ie stilstaat met zadel en hoofdstel, daarop zie ik duidelijk dat hij een breed bekekn heeft, maar smallere schouders in verhouding, en een hoge schoft, de breedte vd schouders is medeverantwoordelijk voor de zwakte of sterkte vd rug, vandaar.verder vind ik hem schraal bespierd,en is de hals niet zwaar ontwikkeld op de juiste plaats, waardoor ik vermoed dat ie geen sterke bovenlijn heeft. en ik zie een serieuze barst in de achterhoef, maar dat terzijde
Hoe oud is de E-pony ook alweer?