Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aieshja schreef:Ik vind een erg actief & gretig paard fijner, meer uitdaging vind ik zelf.
Al mijn paarden zijn op concours ook erg heet/nerveus/erg wakker, hier kan ik beter mee werken, weet niet waarom. Ik rij ook een paardje voor een ander, die is daarentegen beetje terughoudend, ik vind dat veel moeilijker omdat ik dan mezelf moet oppeppen om het paard actief en voorwaarts te houden.
Ik vind het fijner om een paard voor de sprong meer tegen moet houden dan erheen te moeten duwen...

Ilja_1997 schreef:doom schreef:de blaren op mijn handen zitten en flinke verzuring in mijn armen en kuiten heb.
Komt me heeeel bekend voor!![]()
Toch heb ik liever hete paarden.
Wordt echt depressief van paarden die niet vooruit te branden zijn en ongevoelig.....![]()
Die passen gewoon écht niet bij mij.
Heb ook bijna alleen hete pony's 'gehad' dus ben er helemaal aan gewent!

gaapje schreef:Nou ik heb ook zo'n bom .
En af en toe had ik wel eens gewild dat ze wat slomer was haha
fransje23 schreef:gaapje schreef:Nou ik heb ook zo'n bom .
En af en toe had ik wel eens gewild dat ze wat slomer was haha
Mijn is ook oveeractief, heet en hypersensibel.. wil af en toe best dat het wat minder zou zijn.
Natuurlijk is het een voordeel als een paard uit zichzelf al graag loopt en vlot reageert maar zo overdreven als de mijne is soms wat teveel van het goede.
Waratje schreef:gaapje schreef:Ze word in het voorjaar 17, hoop dat ze met 20 een beetje rustiger word .Ik heb gewoon echt ijslands vuur
Die wordt heus niet zo heel veel rustiger, hoor, die van mij is nu 23 en heeft nog altijd een heleboel haast op buitenritten.