Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

LovesKim schreef:Nee. Dan leer ik er zelf niet echt iets van. Tenzij het gewoon echt niet anders kan. Daarmee bedoel ik dat als het paard het bij mij echt niet doet, ik het wel misschien in 'praktijk' leer.
. Als je instructice weet waar ze mee bezig is zie ik geen probleem om diegene op mijn paard te laten rijden, maar verder laat ik er niemand op!
Zij weet waar we tegen aan lopen en waar we mee bezig zijn toch, en het gaat ze nu heel goed af! Ook kan ze mij straks weer helpen door uit te leggen wat zij doet. Ik zie de nadelen dus eigenlijk niet, want tuurlijk rijdt mijn instructrice beter daarvoor is ze mijn instructrice toch? Ik hoef mezelf daar niet aan te vergelijken
Gelukkig kan ik vaak wel goed omschrijven waar ik tegenaanloop, en kunnen ze me basis daarvan verderhelpen
Leer ik gelijk toch ook wel flink van bij! Blijkt toch dat we zelf met ons tweetjes een enorme klik hebben, krijg er ook repsect voor dat ik zoiets unieks heb, maar ze beseffen ook dat ze hun resultaat wel zullen halen, maar niet met opperste medewerking van knollebol.