Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseyfries schreef:Modie, als ik nu zeg dat ik graag wil dat je blijft? Ik zie geen enkele reden waarom jij je als TS nu terug zou trekken hoor, wat anderen ook zeggen.
KiWiKo schreef:ik vind het nogal wat dat de innitiatiefneemster van dit evenement, tevens TS .......... verzocht word om hier maar niet meer te posten
hopla schreef:Er zijn inmiddels een hoop posten hier door het boktteam weggehaald. Vast niet voor niets.![]()
Als ik het goed heb was Modie één van de initiatiefnemers voor de clinic. Er is tijdens de voorbespreking vast iets misgegaan want sinds die tijd schopt zij behoorlijk rond zich heen. En dat werkt hier op sommige als een rode lap op een stier.
Zou het niet beter zijn om je uit dit topic dan terug te trekken Modie?
Dan wordt het er hier vast weer wat beschaafder op.
Alvast bedankt.
horseyfries schreef:Modie, als ik nu zeg dat ik graag wil dat je blijft? Ik zie geen enkele reden waarom jij je als TS nu terug zou trekken hoor, wat anderen ook zeggen.
Jannepauli schreef:Heremetijd.. wat een onvoorstelbaar geneuzel dit, en dat al gans de lange dag... elkaar vliegjes afvangen, pacifistisch, maar verholen agressief gewauwel over hoe men lief moet zijn tegen elkaar, drukdoenerij over beleefdheidsvormen of forum-anonimiteit... basta! Ik was à priori geïnteresseerd te zien waar en wanneer er ooit een clinic zou komen - na al die beterweterige en grootsprakerige flauwekul die een aantal van de deelnemers hier en in andere topics over en weer gooiden.. nu vraag ik mij alleen nog maar af hoe mensen met zo'n kennelijk gebrek aan discipline en zelfbeheersing ooit nog een fatsoenlijke clinic in elkaar kunnen zetten. Al die mooie woorden over fatsoen en respect - heb dan ook eens respect voor de 'onschuldige lezer'die met uw onderling gekissebis niets te maken wil hebben. Als u allen zich wel 'en petit comité' fatsoenijk en prettig kunt gedragen, wat verspilt u hier dan nu een tijd en energie. Foei!!
vur schreef:Oké dan, hier een poging om het onderwerp vlot te trekken. Ideeen van mensen over hetgeen men hoopt te leren van, als ik het even voor de duidelijkheid met de volgende termen mag samenvatten; "modern klassiek"- en de "LDR"-manier van rijden. Waar kunnen beiden elkaars steun en/of aanvulling zijn, kan het 1 zonder het ander? Is de 1 een verlengde van de ander? Is de 1 de basisschool en de ander de hoge school? Of is het gewoon een andere manier? Waar kunnen de modern klassieke ruiters hun voordeel mee behalen met LDR en andersom?
Wie heeft daar concrete ideeen over?
Professor schreef:horseyfries schreef:Ik zou graag van de klassieke manier zien hoe zij een paard wat zich strak houdt in een oefening daarin losser maken.
Maak een lijstje, horseyfries.
Maar aangezien ik van de oudestempel ben, graag in vaktaal aub.