Dirkje25 schreef:suleilitha schreef:Dirkje, ik denk meer aan getraumatiseerde dieren die hoe dan ook vervoerd moeten worden. (denk aan gewonde paarden o.i.d.) Verder vind ik het not done om een paard om commerciele redenen plat te spuiten, zoals al gezegd gaat het me niet om geld, en ik distancieer me van dat soort praktijken. Ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
die van het staatsgevaarlijke dier wat op Bea af komt hou ik erin, briljant!
Maar dan heb je het dus over dieren die vtv al een dusdanig slechte ervaring hebben dat het met geduld en tijd niet meer op te lossen is omdat er simpelweg op dat moment geen tijd voor is.
PAARD MOET NU NAAR UTRECHT WANT ZIJN HOOFD STAAT ACHTERSTEVOREN MAAR HIJ WIL DE TRAILER NIET IN.
Ik had even het idee dat je dit als een soort van routine bedoelde en daar dus nogal wat ervaring mee had. Je moet immers ook goed doseren anders dondert hij onderweg nog om of doet ie een
Heee suleilithaaaaaaa of zo, oliebol wat een naam om na te typen.
Heb ik jou zo dan goed begrepen of is dat niet wat je bedoeld met een noodgeval.

) en we blijven er in het vervolg ver vandaan. Want zodra we opstappen en er gebeurt iets buiten onze macht om, paard schrikt of weet ik veel wat, dan hebben wij een FOUT gemaakt. Als die dieren idd bij elke beweging die ze maken een fout van de ruiter moeten incasseren dan zijn ze beter af zonder ons.