Mireille1970 schreef:Ga nou gewoon eens kijken! LIVE...
Geheugen als een zeef vandaag (schijnt te heersen
)? Ik ben al héél wat keren LIVE wezen kijken, en dat zou jij inmiddels moeten weten.
Mireille1970 schreef:En foto's van het losrijden, wie heeft ze? (behalve die die gemaakt zijn bewust om het lelijke en slechte aan te tonen)
Doe nou niet zo paranoia... je weet dondersgoed van de hoed en de rand.
Heb jij geen beelden van je eigen losrijden? Sta je nooit te kijken bij het losrijden op het NK of zo? Maakt niemand daar ooit foto's? Dream on. Mensen die voorstander van LDR zijn en LDR willen leren zouden toch juist ook veel beeldmateriaal daarvan verzamelen en bestuderen? Alle info van de echte experts is dan toch meegenomen?
Ik ben niet paranoia, maar heb werkelijk nog nooit kin-op-de-borst-LDR in combinatie met goed ondertredend achterbeen en kantelend bekken gezien. Niet live, niet op film, niet op foto. En ik heb niet alleen "noodrem momenten" gezien. Op dat laatste filmpje met Anky lijkt zij ook best tevreden met het resultaat, trouwens.
Professor schreef:Weet je Kafue, je hebt een geheugen als een zeef, wie heeft er in Hagen 2005 de meeste kritiek gehadt. Wie heeft die foto´s aan lopende band geschoten?
Jij heb serie foto´s geschoten dus geen moment opnamen.
Dus Kafue heeft stapels foto's van het inrijden in LDR liggen? Plaatsen die hap!