Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Precies, daarom vind ik het ook zo fijn om hier ook over de simpele dingen te praten die vanzelfsprekend zijn, maar eigenlijk ook weer nietWelke hulpen geef je wanneer.
Wat ik ook interessant vind is welke oefeningen doe je bij welke problemen. Maar goed dat is weer een stuk verder
RoyalMemory schreef:Ik heb een Ghost Roma. Zit zalig in stap en galop, maar in draf vind ik het ook instabiel. En ik moet stevig aansingelen om het stabiel te krijgen maar zelfs dan voelt het of het naar links of rechts zakt. Zo ben je met bezig met je zadel dan met niks doen.
Maar ik wil het niet afschrijven hoor, stap en galop is echt fijn.
Starbreeze schreef:Elpharo, stelling vragen doe ik met mn hand, buiging vraag ik met mn zitin de vorige post heb ik ook een verduidelijking geplaatst want ik ging er idd ook even aan voorbij. Soms is het zo moeilijk iets op te schrijven wat je automatisch doet. Voor buiging leg ik mijn buitenbeen vanuit de heup terug waardoor er meer gewicht op mn binnenste zitbeenknobbel komt en mn knie draai ik dan wat in mn zadel. Bij de bolle kant wat meer knie wanneer die aan de binnenkant is, en aan de holle kant juist wat meer buitenbeen.
Simpelman schreef:Je zou je af kunnen vragen waarom men een boom in een zadel zet.