Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mireille1970 schreef:Marije1984 schreef:Moet zeggen dat ik weinig argumenten hoor waarom het LDR systeem. Alleen. Ja Anky heeft er wel goud mee hoor. Maar als ik dan het filmpje zie. Jongens en meisjes. Dat is geen paardrijden hoor. DAn kan je wel zeggen dat dat allemaal daar heen gereden wordt, maar dat maak je de kat niet wijs. Als je zo aan de teugels hangt en elke pas passage aanschopt. Ben je niet aan het paardrijden. Dan ben je aan het hangen en trekken vooruit schoppen. Ik zie het nut er absoluut er niet van in. Ja behalve natuurlijk dat Anky er goud mee heeft. Kom met argumenten en overtuig mij!! (Is niet de eerste keer dat ik dat vraag)
En Tyrza ik kom graag langs voor een les aan de kant. Misschien dat ik dan zie wat er bedoelt wordt?
Het kan niet elke dag evengoed gaan... En met alleen stilzitten heeft nog nooit iemand leren rijden... (meeliften en NArijden ja)
Marije1984 schreef:Nou ik vind dit geen rare foto hoor. Zie weinig protest. Misschien zat daar net een vlieg...
Zorbadegriek schreef:Kafue schreef:Dus kortom je bent net zon nietsnut als ons. Maar schaam je maar niet hoor..........
Goed dat je het toegeeft, er is niets beter als zelfkennis van mensen!!
Maar ik vind jou wel een beetje dom.!!!!!
Citaat:
Dank U voor het grootste compliment.
Tyrza schreef:Nou... sommige opmerkingen zijn anders niet op hun plaats op dit forum, lieve ZDG....
Een beetje respect zou je goed passen.
Marije1984 schreef:Nou ik vind dit geen rare foto hoor. Zie weinig protest. Misschien zat daar net een vlieg...
Professor schreef:
Tyrza schreef:Mij zit niets dwars, het is alleen jammer dat je je zo afgeeft op andere mensen in dit topic. Waarom nou? Je loopt alleen maar een beetje te rellen in dit topic. Is zonde van je energie joh...
Trouwens, dank je dat je me meisje noemt... ze noemen me tegenwoordig allemaal "mevrouw"
dollemina schreef:@zorbadegriek, ik vind het wel vreemd dat je pas 1 dag geleden jezelf hebt aangemeld en nu al flink aan het rellen bent gegaan.
Je bent iemand met een heel uitgesproken mening en ik vraag me oprecht af wat je nu eigelijk wil zeggen en waarom je dat op deze wijze doet.
Professor schreef:
Zorbadegriek schreef:
Zorbadegriek schreef:En wat vinden jullie van deze prachtige afbeelding?
Mireille1970 schreef:Welterusten allemaal...