Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Als mijn hond in de fout gaat en een andere hond zou grijpen krijgt ie ook een draai om zijn oren,
Citaat:als je kind dat zou doen ook,
Citaat:als je konijn je in je achillesbeen bijt ook,
Citaat:als je hamster aan de telefoondraad krabbelt ook et etc etc etc etc...
Citaat:Geef mij maar thee met rum
KiWiKo schreef:inderdaad![]()
de wereld was ooit plat
Karl66 schreef:Hmmm, laag diep plat instellen?
Zorbadegriek schreef:Kafue schreef:Gohhhh reed ze toen al LDR?
Nee he he he grapje.
Ik denk dat het aanvallen van haar methode absoluut geen zin heeft of ooit zin zal gaan krijgen.
Okee mischien niet perfect of helemaal niet perfect hoe ze daar gaat, maar moet zij weten toch.
Ze is er we olympisch kampioen mee geworden en het paard leeft volgens mij nog steeds.!!!!!!!!?????????????????????
.
Dat is IDOOL die is dood volgens mij .
Hij komt al weer bijna terug , ben je nou zo
dom
Kafue schreef:Dus kortom je bent net zon nietsnut als ons. Maar schaam je maar niet hoor..........
Paardentango schreef:Kom kinderen, rustig aan en noet elkaar zo aanvallen. Zorbadegriek poneert een mening, geen enkel reden om tot de aanval over te gaan en akelig persoonlijk te gaan doen.
Dat geldt ook voor ZDG zelf.
Langzaamaan verlies ik de hoop op nieuwe inzichten, het is net als bij LDR deels ontkennen we de feiten, de aanleiding van de topic.
De gevolgen, schijnt niemand iets te boeien en we roepen zwart of wit, topruiters doen het gewoon, paard naar de kl... geen punt, risico van het vak.
Sterker nog het wordt een beetje uit zijn verband getrokken met 'ietsje dieper' instellen, nou vergeef me mijn uitspatting, maar je moest je schamen als je je paard zo 'een beetje dieper' instelt. Drie jaar geleden was de dierenbescherming met zwaailicht en sirene het erf op gereden om een boete uit te schrijven en een rijverbod op te leggen.
Schrikdraad, prikkeldraad, zweepge(mis)bruik, sporen gehak bij de doorsnee ruiter tekenen van onkunde. Maar bij Anky top !
Slechte een enkeling die kritisch kijkt, de rest volgt braaf.
Begon de ruitersportzaak niet waar de kunde van de ruiter ophoudt? Of is die ook ouderwets....
Zorbadegriek schreef:Kafue schreef:Dus kortom je bent net zon nietsnut als ons. Maar schaam je maar niet hoor..........
Goed dat je het toegeeft, er is niets beter als zelfkennis van mensen!!
Maar ik vind jou wel een beetje dom.!!!!!
Marije1984 schreef:Moet zeggen dat ik weinig argumenten hoor waarom het LDR systeem. Alleen. Ja Anky heeft er wel goud mee hoor. Maar als ik dan het filmpje zie. Jongens en meisjes. Dat is geen paardrijden hoor. DAn kan je wel zeggen dat dat allemaal daar heen gereden wordt, maar dat maak je de kat niet wijs. Als je zo aan de teugels hangt en elke pas passage aanschopt. Ben je niet aan het paardrijden. Dan ben je aan het hangen en trekken vooruit schoppen. Ik zie het nut er absoluut er niet van in. Ja behalve natuurlijk dat Anky er goud mee heeft. Kom met argumenten en overtuig mij!! (Is niet de eerste keer dat ik dat vraag)
En Tyrza ik kom graag langs voor een les aan de kant. Misschien dat ik dan zie wat er bedoelt wordt?