Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shamanqueen schreef:Zijn er instructeurs die niet gigantisch veel vragen voor een les en ook nog goed les geven? Eerlijk voor ruiter en paard.
Mijn instructeur is niet iemand die een papiertje heeft gehaald of iets dergelijks. Gewoon iemand die hoog in het dressuur heeft gereden met zijn eigen paard. Alle lesklanten waaronder ook ik zitten met dezelfde problemen. Paarden die niet actief zijn en allen wat moeilijker nageeflijk te krijgen. De ene natuurlijk erger dan de andere.
Ik zit momenteel op het punt dat mij een slofteugel is aangepraat. Ik vind het eng om deze te gebruiken omdat er altijd zoveel ophef over is geweest. Ik heb een paard die nog geen jaar onder het zadel is, ik vind het zonde dat ik met al dat gefriemel aan de teugel en nu ook nog een slofteugel mijn paard eigenlijk langzaamaan aan het verpesten ben.
Iemand tips of iemand die een goede instructeur kent of is?
MCE schreef:Deze wens is zou u het beste bij de KNHS kunnen deponeren, daar is het eindproduct meestal het uitganspunt, niet de lange weg er naar toe, gezien ook nu weer in het leven roepen van de wedstrijdinstructeur
suikermeisje schreef:Shamanqueen schreef:Zijn er instructeurs die niet gigantisch veel vragen voor een les en ook nog goed les geven? Eerlijk voor ruiter en paard.
Mijn instructeur is niet iemand die een papiertje heeft gehaald of iets dergelijks. Gewoon iemand die hoog in het dressuur heeft gereden met zijn eigen paard. Alle lesklanten waaronder ook ik zitten met dezelfde problemen. Paarden die niet actief zijn en allen wat moeilijker nageeflijk te krijgen. De ene natuurlijk erger dan de andere.
Ik zit momenteel op het punt dat mij een slofteugel is aangepraat. Ik vind het eng om deze te gebruiken omdat er altijd zoveel ophef over is geweest. Ik heb een paard die nog geen jaar onder het zadel is, ik vind het zonde dat ik met al dat gefriemel aan de teugel en nu ook nog een slofteugel mijn paard eigenlijk langzaamaan aan het verpesten ben.
Dit klinkt niet als een goede instructeur eerlijk gezegd. Welke regio zit je?
Ik vind zelf dat ik een hele fijne instructeur heb die bij mij en mijn paard past. Zondag was ie helemaal trots dat ik mijn eerste wedstrijd ZZL ook winst reed 2x.
Shamanqueen schreef:Ik zit momenteel op het punt dat mij een slofteugel is aangepraat. Ik vind het eng om deze te gebruiken omdat er altijd zoveel ophef over is geweest. Ik heb een paard die nog geen jaar onder het zadel is, ik vind het zonde dat ik met al dat gefriemel aan de teugel en nu ook nog een slofteugel mijn paard eigenlijk langzaamaan aan het verpesten ben.
Shamanqueen schreef:Zijn er instructeurs die niet gigantisch veel vragen voor een les en ook nog goed les geven? Eerlijk voor ruiter en paard.
FCSA schreef:Er staat er weer een te koop: http://www.bokt.nl/markt/ad/453813/stei ... nederlands
FCSA schreef:Wat een treurig gezicht
Kadankovitch schreef:Ik zou werkelijk nu eens de mening van die aanhangers hierover willen weten.